Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna

Nasze jednostki i zasady
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Najróżniejsze
Autor Wiadomość
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Pon 19:53, 20 Mar 2006    Temat postu:

Całkiem ładne tylko ,zę ja tez kiedys myślałem nad krukami i inaczej to sobie obmyśliłem ;P

Taki kruczek nie mógłby atakować i cały czas by był w powietrzu. Koszt hmmm moze z 10 pkt. Można do niego strzelac ale trafia sie tylko na 6 (bo traf so w takiego małego latajca). Działał by identycznie co palantir sarumana.[/i]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
'Consigliere



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Pon 20:03, 20 Mar 2006    Temat postu:

Anor napisał:
Całkiem ładne tylko ,zę ja tez kiedys myślałem nad krukami i inaczej to sobie obmyśliłem ;P

Taki kruczek nie mógłby atakować i cały czas by był w powietrzu. Koszt hmmm moze z 10 pkt. Można do niego strzelac ale trafia sie tylko na 6 (bo traf so w takiego małego latajca). Działał by identycznie co palantir sarumana.[/i]


NO ale też tobie głównie chodziło o Isenowe Krebainy, a Gymlemu (dobrze odmieniam? Razz ) o Krasiowe Kruki. Choziaż przychylę się do tego że jedne jak i drugie powinny dawać to co palantir.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Wto 9:06, 21 Mar 2006    Temat postu:

No racja. Mogłyby miec defa góra 3 albo 2. LAta sobie takie małe coś i odkrywa nam całą plansze. Właściwie to takie coś już ostnieje bo Radagast ma zasade "master of birds" co mu daje widocznosc na całą plansze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blade




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:56, 21 Mar 2006    Temat postu:

najlepiej jako jednostki po 5 i 24cm ruchu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Śro 7:01, 22 Mar 2006    Temat postu:

Mówicie że powinny dawać to samo co Palantir?? Na nowe czy na stare zasady?? Na stare - jednostka krasnoludów bez żadnej przydatności dla krasnoludów, na nowe - wystawie sobie takich 8 (co to jest 40p., w armii na 700 to nie aż tak dużo) i mam pierwszeństwo praktycznie przez całą grę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Śro 17:30, 22 Mar 2006    Temat postu:

No bez przesady Razz Dawałyby to co palantir na stare i w dodatku można wystawić ich powiedzmy 5. Bo tak byłyby przepakowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Śro 17:38, 22 Mar 2006    Temat postu:

Co do krebainów nie ma wątpliwości niech dają to co Palantir na stare, ale kruki z Ereboru byłyby w tej sytuacji zupełnie bezużyteczne bo krasnoludy nie mają czarodziejów. Ale jeżeli na nowe to bez sensu, bo co maja ptaki do pierwszeństwa - też bez sensu. Dlatego dałem zasadę "Przenoszenie Rozkazów"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Śro 18:34, 22 Mar 2006    Temat postu:

Ależ kolego palantir dawał widoczność na całą plansze...czyli mogłeś walnąć salwą w każdego choćby w 10 rzędzie. Very Happy Więc to nie byłoby takie głupie dla krasi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Śro 19:19, 22 Mar 2006    Temat postu:

No chyba że tak, proszę bardzo. Ale wiecie, ja byłem wychowany na DeA i tam nic takiego nie było Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Pią 9:50, 14 Kwi 2006    Temat postu:

Throndilion (wymyślony, nie szukajcie go w książce) (Wood elf)
F 6/3+
S 4
D 4
A 3
W 2
C 6
M/W/F 2/2/2
Wargear: two daggers (patrz Mistrz Zwinności III), throwing knives*
Abilities: Terror; Woodland Creature; Mistrz Zwinności**
Cost: 100
* - jak u Erestora
** - Mistrz Zwinności - przez wieki cieżkich walk i wyczerpujących treningów Throndilion doszedł do zadziwiających umiejetności:
I Jeżeli został trafiony strzałą istnieje prawdopodobieństwo, że odbił strzałę swoim mieczem. Rzuć kością za każdą strzałę która trafiła Throndiliona. Pierwszą odbija na 1+ (czyli zawsze), drugą na 2+, trzecia na 3+, czwartą na 4+, piątej już nie może Very Happy Very Happy Very Happy Nie może się też bronić przed strzałami salwy ani machin oblężniczych.
II Nigdy nie może zostać otoczony, chyba że zostal powalony (jak Hasharin)
III W walce jest tak sprawny, że prawie na pewno kogoś zrani (wyobraźcie sobie gościa który kreci się dookoła was z dwoma ostrymi jak brzytwa sztyletami). Jeden z jego ataków jest przerzucany tak długo, aż nie zada rany. Jeżeli jednak na dwóch przerzutach pod rząd wypadnie 1, Throndilion przez przypadek rani sam siebie
IV Throndilion jest niebezpieczny nie tylko dla siebie i wrogów, ale też dla sojuszników - nie może być wspierany

PS Jedzie to trochę Warhamerrem, ale mnie się podoba...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Pią 14:38, 14 Kwi 2006    Temat postu:

Lol za takiego kola 100 pkt? Conajmniej 200 ;d

Poza tym troche przepakowane z tymi strzałami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antoś
Wieczny Wojownik



Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:22, 14 Kwi 2006    Temat postu:

Anor napisał:
Lol za takiego kola 100 pkt? Conajmniej 200 ;d

Poza tym troche przepakowane z tymi strzałami.


Troche ?? chyba ze on rzuca przed obrażeniami Smile to juz mniej by bylo

PS. a co do tego jeżeli miał by byc taniszy niz 160pkt. to musiał by z tymi sztyletami ze jak wyżuci na przerzutach 1,2 1,1 2,2 to wtedy se rane zadaje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Sob 7:34, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Cytat:

I Jeżeli został trafiony strzałą istnieje prawdopodobieństwo, że odbił strzałę swoim mieczem. Rzuć kością za każdą strzałę która trafiła Throndiliona. Pierwszą odbija na 1+ (czyli zawsze), drugą na 2+, trzecia na 3+, czwartą na 4+, piątej już nie może Nie może się też bronić przed strzałami salwy ani machin oblężniczych.

Troche to powikłane. Elfy leśne jak i ich bohaterowie mają ten minus ,że mają słabiutkiego defa w związku z tym zasada dzięki, której odbija większość strzał jest troche nie na miesjcu ;)
Cytat:
II Nigdy nie może zostać otoczony, chyba że zostal powalony (jak Hasharin)

To spoko jak njabardziej mógłby mieć.
Cytat:
III W walce jest tak sprawny, że prawie na pewno kogoś zrani (wyobraźcie sobie gościa który kreci się dookoła was z dwoma ostrymi jak brzytwa sztyletami)

A wyobraź sobie takiego barloga albo saurona - czy ich też by na pewno zranił? Smile
Cytat:
. Jeden z jego ataków jest przerzucany tak długo, aż nie zada rany. Jeżeli jednak na dwóch przerzutach pod rząd wypadnie 1, Throndilion przez przypadek rani sam siebie

To jaki jest sens tego przerzucania? Razz Skoro i tak w końcu zrani to po co sie męczycz z rzutami.
Cytat:
IV Throndilion jest niebezpieczny nie tylko dla siebie i wrogów, ale też dla sojuszników - nie może być wspierany .


To też mogłobybyć Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crack
Nigga BOSS



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan The west side

PostWysłany: Sob 12:30, 15 Kwi 2006    Temat postu:

ej co jak co ale z tym otoczeniem to tylko Haszysz(czyt. cichacz)
zastrzegam prawa autorkie do niego a co do reszty to dalej mozecie sobie bajki pisac ile wlezie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Nie 11:53, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Throndilion (Wood elf)
F 6/3+
S 4
D 4
A 3
W 2
C 6
M/W/F 2/2/2
Wargear: two daggers (patrz Mistrz Zwinności III), throwing knives*
Abilities: Terror; Woodland Creature; Mistrz Zwinności**
Cost: 120
* - jak u Erestora
** - Mistrz Zwinności - przez wieki cieżkich walk i wyczerpujących treningów Throndilion doszedł do zadziwiających umiejetności:
I Jeżeli został trafiony strzałą istnieje prawdopodobieństwo, że odbił strzałę swoim mieczem. Dostaje zdolność Bohaterski Unik (jak kazdy heroik kosztuje 1 punkt potęgi). Dzięki temu może unknąć do 3 strzał. Nie może się bronić przed strzałami salwy ani machin oblężniczych.
II Nigdy nie może zostać otoczony, chyba że zostal powalony (jak Hasharin)
III W walce jest tak sprawny, że prawie na pewno kogoś zrani (wyobraźcie sobie gościa który kreci się dookoła was z dwoma ostrymi jak brzytwa sztyletami). Musi przerzucić nieudany test na zranienie (tu jak Hasharin), ale jeżeli na przeżucie wypadnie 1 Throndilion rani sam siebie.
IV Throndilion jest niebezpieczny nie tylko dla siebie i wrogów, ale też dla sojuszników - nie może być wspierany

Drobne przeróbki w zasadzie odbijania strzał i kontrowersyjnych przeżutów na zranienie...

Jak teraz??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Nie 15:59, 16 Kwi 2006    Temat postu:

A ten bohaterski unik trafiałby na ileś czy od razu? I skoro musi na to wydawać potęge to przydałoby sie gdyby miał 3 mighta. Wink Poza tym dobrze.

Jeszcze co do zranienia samego siebie : jak wyrzuci 1 to tak jak Archaon w wfb. Kazda jedynka na trafienie trafia w niego. Można też tak ,że jak wyrzuci 1 to jest tabelka "miscasta" (jak czary i maszynki w wfb) i np.

1-2 traci k3 żyć
3-4 w tej i następnej turze zachwoje sie jak pod działaniem unieruhomienia (oszołomiło goscia po prostu)
5-6 wojownik cudem ratuje sie przed śmiercią


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
habbzdung
NiGGaZ Vinetu



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czempiń

PostWysłany: Wto 21:13, 23 Maj 2006    Temat postu:

A ja mam pomysł ana nową postać:
Kapitan Berserkerów
oto staty
W:5/- S:5 O:8 A:3 Ż:2 M:7 P:2 W:1 L:3
Ekwipunek: broń jednoręczna broń dwuręczna
cena 75p i można by mu dokupić krew wrogów co sprawia że zawsze zdaje męstwo i ma jeden losu więcej (za 25p)
Zasada specjalna : jeżeli nie ma wroga w promieeniu 14cm to ma modyfikator minus jeden do męstwa(chyba ze ma krew) co wy na to??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antoś
Wieczny Wojownik



Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:16, 24 Maj 2006    Temat postu:

habbzdung napisał:
A ja mam pomysł ana nową postać:
Kapitan Berserkerów
oto staty
W:5/- S:5 O:8 A:3 Ż:2 M:7 P:2 W:1 L:3
Ekwipunek: broń jednoręczna broń dwuręczna
cena 75p i można by mu dokupić krew wrogów co sprawia że zawsze zdaje męstwo i ma jeden losu więcej (za 25p)
Zasada specjalna : jeżeli nie ma wroga w promieeniu 14cm to ma modyfikator minus jeden do męstwa(chyba ze ma krew) co wy na to??


zadużo losu jak na kapitana powinno być 1 niestety zasady takiej że automatycznie zdaje męstwo nie ma nawed (kiedyś już nieustraszony gil-galad) męstwa tylko 7 maksymalnie może miec... obrona 8... nie nie pasuje jak na berka moze miec maksymalnie 7. życia może miec nawed 3 i by było ok.

Pzd Antos


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
'Consigliere



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Śro 19:11, 28 Cze 2006    Temat postu:

habbzdung napisał:
A ja mam pomysł ana nową postać:
Kapitan Berserkerów
oto staty
W:5/- S:5 O:8 A:3 Ż:2 M:7 P:2 W:1 L:3
Ekwipunek: broń jednoręczna broń dwuręczna
cena 75p i można by mu dokupić krew wrogów co sprawia że zawsze zdaje męstwo i ma jeden losu więcej (za 25p)
Zasada specjalna : jeżeli nie ma wroga w promieeniu 14cm to ma modyfikator minus jeden do męstwa(chyba ze ma krew) co wy na to??


Obrony najwyśej 6 - berserkerzy nawet ci orginalni (czyli naćpani wikingowie Razz) łazili na golasa. A urukowi to tym bardziej.
Życia 2 - pasi. Więcej na pewno nie bo się nam robi boh 3 poziomu a to już by musiał być imienny bądź unikalny (jak trolle).
Losu najwyżej 1 (dałbym 0 bo oni w końcu idą w największą zawieruchę podczas walki no, ale w końcu kapitan więc 1 sie nalezy... Rolling Eyes )
Krew wrogów jak pisał Antos odpada. (Z tych zamych powodów)
No i po tych wszystkich modyfikacjach cena spadłaby tak do 60-65.

Very Happy Mr. Green

Namieszłem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Najróżniejsze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin