Autor |
Wiadomość |
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Pon 15:56, 02 Sty 2006 Temat postu: Nasze jednostki i zasady |
|
|
Bo blisko pół roku bytności na tym forum, doszedłem do wniosku, że wszyscy (a przynajmniej większość) jego użytkowników to zdolni i kreatywni ludzie.
Dlatego właśnie zakładam ten temat. Chciałbym, żebyśmy tutaj przedstawiali nasze pomysły na nowe jednostki i zasady, a po zatwierdzeniu ich przez przynajmniej 3/4 aktywnych użytkowników wprowadzić możliwość grania nimi na turniejach i w minilidze.
Oto mój pierwszy pomysł. Ponieważ armia krasnoludów nie posiada jednostek rodzaju sentineli lub Durghaz-nar ([link widoczny dla zalogowanych]) postanowiłem zaproponować lekko zionącą warhammerem jednostkę:
DWARF TROLL SLAYER
walka 6
siła 4
obrona 7
atak 2
żywotność 1
męstwo 3
ruch 12
potęga 1
wola 0
los 0
points: 35 (30 bez punktu potęgi)
Ekwipunek:
Dwarf armour, two haned axe, one handed axe
"Khazad ai menu!"
Jeśli na polu bitwy jest jakikolwiek troll, Slayerzy zdają wszystkie testy męstwa.
I co o tym sądzicie????? [/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Alex
'Consigliere
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Pon 16:22, 02 Sty 2006 Temat postu: Re: Nasze jednostki i zasady |
|
|
Temat całkiem, całkiem. Ale czy zatwierdzone na turniejach bedą to sie zobaczy...
GymlyTheDwarf napisał: | (...)postanowiłem zaproponować lekko zionącą warhammerem jednostkę |
Lekko!? To ma być lekko? Przecież to jest ściągniete żywcem!
GymlyTheDwarf napisał: | DWARF TROLL SLAYER
walka 6
siła 4
obrona 7
atak 2
żywotność 1
męstwo 3
ruch 12
potęga 1
wola 0
los 0
points: 35 (30 bez punktu potęgi)
Ekwipunek:
Dwarf armour, two haned axe, one handed axe
"Khazad ai menu!"
Jeśli na polu bitwy jest jakikolwiek troll, Slayerzy zdają wszystkie testy męstwa.
|
No powiedzmy tylko nazwa mi nie odpowiada. Przede wszystkim dałbym niższą walkę - 5 (w końcu panowie z GW dają tylko Balinowi walkę 6 a to świedczy o tym ze dwarfy walczą powoli i słabo, ale za to z jaką siłą )
Męstwo 4-5 (to krasnolud! nie człowiek...)
Reszta może zostać tylko koszt do 38 podnieść i toporki do rzucania jeszcze bym dał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gumilot gondoru
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Pon 21:16, 02 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Jest, wreszcie ktoś założył taki temat!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubon
NiGGa Swistak Hunter
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Luboń
|
Wysłany: Pon 21:24, 02 Sty 2006 Temat postu: Re: Nasze jednostki i zasady |
|
|
GymlyTheDwarf napisał: | Bo blisko pół roku bytności na tym forum, doszedłem do wniosku, że wszyscy (a przynajmniej większość) jego użytkowników to zdolni i kreatywni ludzie.
Dlatego właśnie zakładam ten temat. Chciałbym, żebyśmy tutaj przedstawiali nasze pomysły na nowe jednostki i zasady, a po zatwierdzeniu ich przez przynajmniej 3/4 aktywnych użytkowników wprowadzić możliwość grania nimi na turniejach i w minilidze.
Oto mój pierwszy pomysł. Ponieważ armia krasnoludów nie posiada jednostek rodzaju sentineli lub Durghaz-nar ([link widoczny dla zalogowanych]) postanowiłem zaproponować lekko zionącą warhammerem jednostkę:
DWARF TROLL SLAYER
walka 6
siła 4
obrona 7
atak 2
żywotność 1
męstwo 3
ruch 12
potęga 1
wola 0
los 0
points: 35 (30 bez punktu potęgi)
Ekwipunek:
Dwarf armour, two haned axe, one handed axe
"Khazad ai menu!"
Jeśli na polu bitwy jest jakikolwiek troll, Slayerzy zdają wszystkie testy męstwa.
I co o tym sądzicie????? [/url] |
Nie no i co jeszcze wymyslicie...
Wymyślać to sobie mozecie ale pod zadnym pozorem nie na turniej!
Ten twój cały krasnolud jest na maxa dopakowany (walka,siła,obrona,atak,potega!) Robisz z niego bohatera który roznosi gładko kazdego kapitana (włacznie z kapitanem elfów) za 35 pkt.!!! Wiesz dlaczego każda figurka ma okreselone zasady i koszt pkt.? Właśnie żeby na stołach nie pojawiały sie takie rzeczy....Jedyne co tej jednostce nie mam do zaruzcenia to klimat....fakt ze zapozyczony z warhammera ale fajny...
Takie jednostki zamiast wypakowanych statów powinny miec fajne zasady specjalne (typu poruszanie sie jak najkrótyszym ruchem w strone trolla)......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Wto 7:09, 03 Sty 2006 Temat postu: Re: Nasze jednostki i zasady |
|
|
Kubon napisał: | Nie no i co jeszcze wymyslicie...
Wymyślać to sobie mozecie ale pod zadnym pozorem nie na turniej!
Ten twój cały krasnolud jest na maxa dopakowany (walka,siła,obrona,atak,potega!) Robisz z niego bohatera który roznosi gładko kazdego kapitana (włacznie z kapitanem elfów) za 35 pkt.!!! Wiesz dlaczego każda figurka ma okreselone zasady i koszt pkt.? Właśnie żeby na stołach nie pojawiały sie takie rzeczy....Jedyne co tej jednostce nie mam do zaruzcenia to klimat....fakt ze zapozyczony z warhammera ale fajny...
Takie jednostki zamiast wypakowanych statów powinny miec fajne zasady specjalne (typu poruszanie sie jak najkrótyszym ruchem w strone trolla)...... |
Na maxa dopakowany? To czemu ma tylko jedną żywotność? jeden celny cios (jedna 6 szeregowym wojownikiem!!!) i nie ma gościa.
Na jednego Slayera w punktach przypada 1 i 3/4 sentinela, więc powiedzmy 2 (4 strzały w których trzeba wyrzucić 3 na trafienie i 6 na zranienie). Zakładając, że stół ma 120cm to jest około 9 ruchów krasnoluda zanim dojdzie do sentinela. Rachunek jest prosty. 9x4 = 36 szans na zabicie go!!!
I walki z kapitanem elfów nie powinien wygrywać gładko, bo się pomyliłem i napisałem 6 walki, a miało być 5.
A jak chodzi o zasadę specjalną to jest: Dopóki nie wykonają swojego zadania (zabić trolla) są szalenie odważne (i dobrze, Troll ma terror)
Alex napisał: | No powiedzmy tylko nazwa mi nie odpowiada. Przede wszystkim dałbym niższą walkę - 5 (w końcu panowie z GW dają tylko Balinowi walkę 6 a to świedczy o tym ze dwarfy walczą powoli i słabo, ale za to z jaką siłą )
Męstwo 4-5 (to krasnolud! nie człowiek...)
Reszta może zostać tylko koszt do 38 podnieść i toporki do rzucania jeszcze bym dał. |
Walka niższa jest.
Męstwo może być, toporki też mogą być, 38 punktów nie, bo kubon będzie się rzucał. Damy 40 i będzie git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gumilot gondoru
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Wto 13:54, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
jeszcze do tego tematu dam swoje zasady do "mumaka zwiadowczego", czyli mumaka zrobionego na zasadzie Kartagińskiego słonia bojowego.
przy okazji, Gymly, jakiego programu używasz do kreowania statystyk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Wto 14:19, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Mózgu To jedyny naprawdę dobry sposób. Algorytmy tu nie pomogą
A jutro albo pojutrze dam statystyki Erkebranda i Piechoty z Zachodniej Bruzdy
I mam koncept budowy Pogromcy Trolli - bierzemy zwykłego krasnoluda z oburęcznym toporem, zmieniamy ostrze topora na obosieczne (bierzemy z KG lub Gimlego), z green stuffu dorabiamy płaszcz i pióropusz na hełmie (zamiast pióropusza można rogi) i gotowe.
Chyba, że ktoś chce się bawić w dorabianie toporków do rzucania z green stuffu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubon
NiGGa Swistak Hunter
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Luboń
|
Wysłany: Wto 15:49, 03 Sty 2006 Temat postu: Re: Nasze jednostki i zasady |
|
|
GymlyTheDwarf napisał: | Kubon napisał: | Nie no i co jeszcze wymyslicie...
Wymyślać to sobie mozecie ale pod zadnym pozorem nie na turniej!
Ten twój cały krasnolud jest na maxa dopakowany (walka,siła,obrona,atak,potega!) Robisz z niego bohatera który roznosi gładko kazdego kapitana (włacznie z kapitanem elfów) za 35 pkt.!!! Wiesz dlaczego każda figurka ma okreselone zasady i koszt pkt.? Właśnie żeby na stołach nie pojawiały sie takie rzeczy....Jedyne co tej jednostce nie mam do zaruzcenia to klimat....fakt ze zapozyczony z warhammera ale fajny...
Takie jednostki zamiast wypakowanych statów powinny miec fajne zasady specjalne (typu poruszanie sie jak najkrótyszym ruchem w strone trolla)...... |
Na maxa dopakowany? To czemu ma tylko jedną żywotność? jeden celny cios (jedna 6 szeregowym wojownikiem!!!) i nie ma gościa.
Na jednego Slayera w punktach przypada 1 i 3/4 sentinela, więc powiedzmy 2 (4 strzały w których trzeba wyrzucić 3 na trafienie i 6 na zranienie). Zakładając, że stół ma 120cm to jest około 9 ruchów krasnoluda zanim dojdzie do sentinela. Rachunek jest prosty. 9x4 = 36 szans na zabicie go!!!
I walki z kapitanem elfów nie powinien wygrywać gładko, bo się pomyliłem i napisałem 6 walki, a miało być 5.
A jak chodzi o zasadę specjalną to jest: Dopóki nie wykonają swojego zadania (zabić trolla) są szalenie odważne (i dobrze, Troll ma terror)
Alex napisał: | No powiedzmy tylko nazwa mi nie odpowiada. Przede wszystkim dałbym niższą walkę - 5 (w końcu panowie z GW dają tylko Balinowi walkę 6 a to świedczy o tym ze dwarfy walczą powoli i słabo, ale za to z jaką siłą )
Męstwo 4-5 (to krasnolud! nie człowiek...)
Reszta może zostać tylko koszt do 38 podnieść i toporki do rzucania jeszcze bym dał. |
Walka niższa jest.
Męstwo może być, toporki też mogą być, 38 punktów nie, bo kubon będzie się rzucał. Damy 40 i będzie git |
Człowieku ja sie nie bede rzucał ale to co zrobiłes to bohater!!! Próbuje ci wyłtumaczyc ze ta jednostka jest przepakowana i nie mów ze tyle i tyle sentieli ja zabija bo policz ile pkt przypada na trolla i ile sentieli na niego?
Ja sie nigdy w zyciu nie zgodze zagrac na turnieju z czyms takim...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Śro 7:04, 04 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Na trolla przypadają 4 sentinele, na Pogromcę 2 pogromca kosztuje 2x mniej więc jest okej nie?
Jak porównywałem staty sentinela ze statami trolla to wyszło, ża sentinel kosztować powinien gruuubo powyżej swoich punktów - a kosztuje 20.
Mój pogomca to przeróbka Durghaz-nar:
Durghaz: w 4 Slayer: 5 więc: 5 punktów droższy
Durghaz:s 4 Slayer: 4 więc: bez zmian
Durghaz:o 5 Slayer: 7 więc: 10 punktów droższy
Durghaz:a 1 Slayer: 2 więc: 5 punktów droższy
Durghaz:ż 1 Slayer: 1 więc: bez zmian
Durghaz:m 3 Slayer: 4 więc: 3 punkty więcej
Durghaz:ruch 14 Slayer: 12 więc: 5 punktów mniej
Durghaz:p 1 Slayer: 1 więc: bez zmian
Durghaz:w 1 Slayer: 0 więc: 5 punktów mniej
Durghaz:l 1 Slayer: 0 więc: 5 punktów mniej
Durghaz:punkty 25 Slayer: teraz już 40 więc: hmmm, czemu wychodzi tylko 8 punktów więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubon
NiGGa Swistak Hunter
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Luboń
|
Wysłany: Śro 16:18, 04 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Co to jest za durghaz do którego sie odnosisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Czw 6:58, 05 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
W moim pierwszym poście jest link do strony GW, do artykułu "Legions of the Eye" - tam Durghaz jest opisany jako gwardzista Barad-dur
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Pon 15:58, 16 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem, że drugi post pod rząd, ale zobaczcie ile czsu minęło.
Oto statystyki piechurów z Zachodniej Bruzdy (ich szefu Erkenbrand będzie tumoroł):
w 4/-
s 3
o 6
a 1
ż 1
m 3
ruch 14
Wargear: one handed axe, shield, Heavy armour
Special Rule: Charge - szarżujący piechur otrzymuje bonusową kość do rzutu określającego zwycięzcę potyczki
points 10
copyright by GymlyTheDwarf
Aktualnie w przygotowaniu:
- Bard Łucznik
- jego wnuk Brand
- Thorin III Kamienny Hełm
- Ghan-buri-Ghan
- Dzicy Ludzie lasu Duradan
Żeby rozwiać jeszcze wątpliwości związane z Troll Slayer - ten model nie jest bohaterem mimo, że ma Potęgę - nie może robić Stand Fast'a ani Hero Move/Hero Shot/Hero Combat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Wto 7:29, 17 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Teraz Erkenbrand:
Points: 115
W 5/4+
S 4
O 7
A 2
Ż 3
M 5
RUCH 14
P 4
W 3
L 3
Wargear
topór, tarcza, ciężki pancerz
Special rules:
Charge - podwojona liczba kości na wygranie potyczki
The Second Marshal of Rohan - Stand Fast na 28cm
Jak zrobić?
Aragornowi (Heroes of Helm's Deep) odcinamy miecz, wstawiamy topór, a na lewym przedramieniu doklejamy tarczę, Ambitni robią płaszcz z green stufu
[fanfary tu powinny być]
A oto wspaniałe, zagubione w pamięci ludzkiej dzikie plemię z lasu Duradan
Ghan-buri-Ghan
Points 35
W 4/2+
S 3
O 3
A 1
Ż 2
M 4
RUCH 14
P 1
W 2
L 1
Wargear
Elf bow, stone dagger (one-handed weapon)
Special rule
The Hunter from the Forest
Ghan jest traktowany jako Woodland Creature, a także tak, jak gdyby posiadał Elven Cloack
Expert bowman
Ghan może dwukrotnie na turę strzelić z łuku
Wild Man of Duradan Forest
Points 5
W 2/2+
S 2
O 2
A 1
Ż 1
M 3
Wargear
Elf bow, bez broni jednoręcznej
Special rule
Hunter from the Forest - patrz wyżej
Luzi z duradan nie wiem jak zrobić bo nie wiem jakiej wielkości są Jeźdźcy Jastrzębi z leśnych elfów zwarhammera, ale to jedyne nagie modele jakie mi przychodzą do głowy
I na koniec poradnik pt. "How to make Footman from Westfold"
1. Bierzemy rohirrima
2. Zamieniamy mu włócznie/miecz na topór
3. Malujemy go:
- płaszcz na biało
- szaty na ciemnobrązowo
- koszulę (to pod spodem) na czerwono
- srebrne pancerze
4. Gramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anor
Michael Corleone
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan niedaleko Poznania
|
Wysłany: Wto 10:39, 17 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
ZA TANIE to wszystko. Jak kolo z 4 potęgi 3 w i 3 fate'a może kosztować 115? Zasada charge dla pieszego? łucznicy strzelający na 2+ to jest niemożliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gumilot gondoru
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Wto 15:07, 17 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Gymly, Anor ma rację, Erkenbrand jest trochę za tani.
Przecież i tak jest za trudno coś zrobić przeciwnikom w tej grze. Aragorn z Andurilem może nawet Saurona zranić na 4+ więc nie widzę powodu, żeby Druadanczycy nie mogli trafiać na 2+
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Śro 7:10, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Co do Erkena to chyba macie rację,. Jak go teraz porównuję z Boromirem to wychodzi jakoś tak 5 punktów więcej. A co byście powiedzieli na 125p.? Gralibyście czymś takim?
Co do duradanów - chciałem, żeby czymś się MOCNO wyróżniali. I się wyróżniają. Ale zapomniałem napisać, że do armii można ich wstawić max. 6 + Ghan, i że nie mgą strzelać salwą (skoro mają Elf bow mogliby się dołączyć np. do HE)
I co sądzicie o Footman from Westfold?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Sob 19:51, 21 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
jak elfy są najlepszymi łucznikami w śródziemiu to ci ludzie nie powini mieć strzelania na 2+
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Sob 17:52, 28 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
no to może ja coś zaproponuje.
<nazwe jeszcze nie wymiśliłem>
w 5/3+
s 3
o 3
a 1
ż 1
m 5
Ekwipunek
elficki łuk
zasada specjalna:
może strzelać na zasięg 70cm a nie 56cm
koszt jednostki 11pkt
i co wy na to jestem bardzo ciekaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antoś
Wieczny Wojownik
Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:33, 28 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
11 pkt. to kosztuje zwykły elf z łukiem i ciężką
Więc proponuje za 12 pkt. zrobić bo to daleki zasięg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
'Consigliere
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Sob 19:08, 28 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
antoś napisał: | 11 pkt. to kosztuje zwykły elf z łukiem i ciężką
Więc proponuje za 12 pkt. zrobić bo to daleki zasięg |
Antos zauważ że on ma D3 czyli jest bez ciężkiej zbroi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Pon 11:16, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Mie się podoba. Nawet bardzo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antoś
Wieczny Wojownik
Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:40, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Alex napisał: | antoś napisał: | 11 pkt. to kosztuje zwykły elf z łukiem i ciężką
Więc proponuje za 12 pkt. zrobić bo to daleki zasięg |
Antos zauważ że on ma D3 czyli jest bez ciężkiej zbroi... |
Def 3 Czyli 4 w Zbroi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Wto 21:19, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
A ja uważam że te jednostki nie powinny mieć więcej defa - mają dobrze strzelać, a nie długo przetrwać w walce
A oto moja kolejna propozycja:
GONDORIAN MEDIC
points 70
dagger
w3
s2
d3
a1
w2
m3
p2
w5
l0
Special rule:
HEALING Wydając jeden punkt woli może spróbować uzdrowić (przywrócić 1 Żywotność) bohatera/jednostkę zranionych lub zabitych w poprzedniej turze. Medyk musi znajdować się do 2cm od zranionej jednostki/ciała. Zarówno medyk, jak i leczony nie mogą poruszyć się w tej turze (choć mogli to zrobić przed leczeniem). Powodzenie leczenia określa tabela leczenia:
PDZ Rzut PDU
2 ---- 2 --- 5+
2 ---- 3 ---- 6
2 ---- 4-6 -- niemożliwe
3 ---- 3 --- 5+
3 ---- 4 --- 6
3 ---- 5-6 -- niemożliwe
4 ---- 4 --- 5+
4 ---- 5 --- 6
4 ---- 6 --- niemożliwe
5 ---- 5 --- 5+
5 ---- 6 --- 6
6 ---- 6 --- 5+
6/4+ - 6/4+ - 5+
6/4+ - 6/5+ - 6
6/4+ - 6/6 - niemożliwe
6/5+ - 6/5+ - 5+
6/5+ - 6/6 - 6
6/6 -- 6/6 - 5+
PDZ - wynik rzutu Potrzebny Do Zranienia
Rzut - wynik którym zadano ranę
PDU - wynik Potrzebny Do Uzdrowienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Nie 16:47, 05 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Proszę moderatorów o zamknięcie tego tematu, gdyż, jak zapewne widać, umarł on śmiercią naturalną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Pon 19:07, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Skoro nikt tego nie zamknął to pochwalę się też tutaj
Mówiący kruk 5p (kto czytał Hobbita ten wie)
W0 S1 O1 A0 Ż1 M3 RUCH 36cm (bo to małe i szybkie)
Zasada specjalna
1. Fly
2. Przekazywanie rozkazów - przykład:
Kruk znajduje się w pobliżu krasnoludzkiego bohatera (do 2cm). Jest koniec fazy Walki i ów bohater wydaje punkt potęgi na zadeklarowanie bohaterskiego ruchu/strzelania dla jednostki znajdującej się do 36cm od kruka. Na początku następnej tury kruk leci do wybranej jednostki przekazując jej rozkazy wodza. Porusza się jako pierwszy, niezależnie od pierwszeństwa. Jednostka, której przekazano rozkaz, staje się jak gdyby bohaterem deklarującym bohaterski czyn - tak więc działanie tego czynu obejmuje jednostki w promieniu 14cm od niej
Tornhelm i jego przyjaciele są grupą jeźdźców Rohanu oddelegowanych do patrolowania północnych granic Rohanu. Przez lata polując na orków przemieszczających się pomiędzy Mordorem a Górami Mglistymi udoskonalili zdolność pościgu i strzelania z siodła (strzelali z łuku siedząc NA siodle - siodło nie jest tutaj bronią strzelecką ).
Tornhelm
F S D A W C M/W/F
5/4+ 4 5 3 2 5 3/2/3
Wargear: normal armor, Long bow, sword, Horse
Abilities: Expert Shot(podwójny strzał); Expert Rider; The Horselord Archer - konie są tak zżyte z jeźdźcami, że prawie nie potrzebują poleceń. Dlatego zarówno Tornhelm, jak i jego jeźdźcy mogą strzelić po pokonaniu 18cm ruchu
Horse: normalne statystyki nieopancerzonego konia, z tym że wierzchowiec ma 26 cm ruchu
Cost: 110
Strażnik Północnych Rubieży
F S D A W C
4/4 3 4 1 1 3
Wargear: normal armor, elf bow, sword, Horse
Ability: Expert Rider, Horse & Horselord Archer(patrz Tornhelm)
Cost: 17
Konwersje:
Zwykłym jeźdźcom Rohanu z łukiem zmieniamy... głowy - na głowy rangersów Faramira i zamieniamy to Coś co trzymają w ręce na porządny elficki łuk.
Tornhelm może mieć bardziej "powyginany" łuk, naprzykład taki od Haldira, a głowę np. od HE, ewentualnie od leśnego elfa jeśli lubimy wiatr we włosach
Oczywiście malujemy ich nieco inaczej niż zwyłych Rohirrimów (np. brunatne płaszcze)
Jak zapewne wiecie, Faramir po zakończeniu Wojny o Pierścień osiadł w Emyn Arnen miał dużo czasu by trenować umiejętności - w czasie spokojnych lat spędzonych wraz z żoną Eowiną i przyjacielem i zarazem kapitanem jego przybocznej straży, Beregondem, jak i podczas wypraw wojennych wraz z Ellesarem i Eomerem - prawię osiągnął poziom swoego zmarłego brata, Boromira.
FARAMIR, KSIĄŻĘ ITHILIEN* 100p.
W6/3+ S4 O5 A3 Ż3 M5 P4 W2 L2
Ekwipunek: Róg Mahuda**, miecz półtoraręczny***, pancerz
Opcje:
Koń 10p.
Lanca 5p.
Łuk 5p.
* - Stand Fast Faramira wynosi 20cm
** - Róg Mahuda należał do dobrze wszystkim znanego przywódcy oddziału Mumakili biorącego udział w bitwie na polach Pellenoru. Po klęsce został podarowany Faramirowi. Na jego dźwięk siły zła przypominają sobie klęskę i ogarnia ich strach - Róg Mahuda działa jak róg Boromira.
*** - Można go używać zarówno jednoręcznie jak i oburęcznie
EOWINA, KSIĘŻNICZKA ITHILIEN 40p.
W4/- S3 O4 A1 Ż2 M5 P2 W2 L2
Ekwipunek: miecz półtoraręczny*, pancerz
Opcje:
Koń 10p.
* - patrz Faramir, dodatkowo dzięki długoletniemu treningowi Eowina może przechodzić do defensywy
Biała Kompania to straż przyboczna Faramira, składająca się z najbardziej oddanych mu żołnierzy, dlatego jeśli Faramir jest na polu bitwy to on musi być obiektem Bodyguard'a Beragonda i Wojowników Białej Kompani.
BEREGOND, KAPITAN BIAŁEJ KOMPANI* 40p.
W4/3+ S4 O6 A2 Ż1 M4 P2 W1 L1
Ekwipunek: ciężki pancerz, długi łuk, miecz półtoraręczny**
Opcje:
Koń 8p.
* - Bodyguard - to co zawsze
** - vide Faramir
WOJOWNIK BIAŁEJ KOMPANI* 9p.
W4/4+ S3 O5 A1 Ż1 M3
Ekwipunek: miecz półtoraręczny**, cięŻki pancerz
Opcje:
Koń 5p.
Długi łuk 2p.
Lanca 1p.
WłÓcznia 1p.
* - Bodyguard
** - vide Faramir
Strażnicy Ithilien to pozostałość po oddziałach Zwiadowców Gondoru (popularnych Rangersach), dlatego nie można ich wystawiać razem z Rangersami.
STRAŻNICY ITHILIEN* 11p.
W4/3+ S3 O4 A1 Ż1 M3
Ekwipunek: miecz, długi łuk, pancerz
* - Długie życie w leśnych ostępach Ithilien doprowdziło do współgrania Strażników z naturą - mają Woodland Creature
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|