Autor |
Wiadomość |
Alex
'Consigliere
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Wto 17:17, 14 Lis 2006 Temat postu: PGA |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak w temacie. 25-26 Listopada.
Wybiera sie ktoś? Najprawdopodobniej Kościan jedzie popatrzeć.
O turniejach LotR-a nic nie wiadomo.
Do NiGGa'sów - będą piłkarzyki i bilard! Jedziemy! " border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Wto 17:27, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No to panowie Cubowcy, kombinujecie Bitwę Morską na Targach:P
Nawet jak nic tam nie zrobicie to ja po łódkach albo w niedzielę wbijam popatrzeć na Warhamca
No i niggazy, trzeba by się podzielić na squady na piłkarzyki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Wto 18:26, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Na targach raczej bedzie trzeba pograć w piłkarzyki bo koszt wystawienia sie na targach jest duży. Ale jak cube bedzie na targach to na pewno zostanie cos zorganizowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Wto 20:03, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
13 zł za dzionek jest z moich info ja sie wbijam ^^
wysąłłem maila tu i owdzie czy bedzie LOTR nie odpisuja....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tarandil
Freak Mad Clown
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: My Own Dark Room...
|
Wysłany: Pią 21:32, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
A co z PGA w tym roku?? Ktoś z was jedzie?? Ja chyba na obydwa dni, bo mam gdzie nocować.
A myślę, że moja talia W LORDA TCG ma nawet szanse i to dość sporą na turnieju. O ile zasady się nie Popieprzyły H
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Sob 12:31, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Na bank sie ludzie zjawia ale my gramy w LOTR'a SBG. Nie wiem czy bedzie na PGA turniej LOTR'a TCG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Sob 14:59, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
crack napisał: | 13 zł za dzionek jest z moich info ja sie wbijam ^^
wysąłłem maila tu i owdzie czy bedzie LOTR nie odpisuja.... |
jaki dym ze to moj post....
ktory taki cwaniak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Sob 19:22, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Napisałem regulamin i wysłałem go do Florka. Jak go wykorzysta to git, a jak nie to sie mówi trudno. Oceńcie czy może być:
I WARUNKI OGÓLNE
1.Turniej jest turniejem klasy Challenger.
2.Wejściówka na turniej wynosi 10zł dla grających – odpłatne przy wejściu na PGA.
3.Pary pierwszej tury zostaną rozlosowane. Ewentualnie można wyzywać przeciwników. Następnie przeciwnicy będą dobierani systemem szwajacarskim.
4. Zgłoszenia zawierające rozpiskę (format txt, html, doc) oraz dane gracza należy wysłać na (MAIL FLORKA) do dnia 09.06.2007r.
5. Gracze muszą mieć przy sobie: rozpiskę, kartkę, jakieś pisadło, kostki, miarkę. Jeśli ktoś używa jednostek z WD zobowiązany jest przynieś samą gazetę lub wydruk statystyk jednostek ze strony GW.
7. Oczywiście przewidziane atrakcyjne nagrody.
II KOMPOZYCJA ARMII
1. Każdy gracz jest zobowiązany posiadać jedną armię dobra lub zła na maksymalna ilość puktów 400.
2. Każda armia posiada osobny limit jednostek, a są to:
Wysokie Elfy – 27
Elfy Leśne i Biała Rada - 30
Dobro - 36
Zło – 42
Angmar – 45
Moria – 48
Shire - 51
3. W każdej armii musi znaleźć się minimum jeden bohater.
4. Limit broni strzeleckiej dla każdej armii wynosi 33% ogólnej liczby jednostek
5. Limit broni miotanej dla każdej armii wynosi 50% ogólnej liczby jednostek.
6. Maksymalna liczba jednostek, jaka może pochodzić z White Dwarfa wynosi 33% ogólnej liczby jednostek.
7. Modele zabronione to: Gollum, Złota Jagoda, Tom Bombadil, Sauron Władca Ciemności oraz Balrog.
8. Postacie z Jedynym Pierścieniem tracą możliwość korzystania z niego.
9. Nie stosujemy zasad podnoszenia broni i pasażerów, z wyjątkiem sztandarów.
10. Obowiązują zasady oraz jednostki z najnowszel edycji LOTR’a włącznie z suplementem Ruin Of Arnor, Khazad Dum, Gondor In Flames.
11. Listy armii klimatycznych są zgodne z Regulaminem Ligi Ogólnopolskiej LOTR SBG.
12. Proxy są zakazane, bohaterowie, którzy posiadają kilka profili (np. Aragorn Obieżyświat, Aragorn Elessar) muszą być przedstawieni odpowiednimi modelami.
III ROZGRYWKA
1. Zostaną rozegrane 4 bitwy po 75 minut każda.
2. Obowiązują uściślenia sędziowskie, decyzja sędziego jest nieodwoływalna.
3. Jeśli któryś z graczy wybije wszystkie modele przeciwnika przed czasem, cel scenariusza uważa się za wykonany.
4. Odległości można mierzyć w calach lub centymetrach, wybór należy do graczy.
5. Strefa rozstawienia 6”/14cm – ta odległość tyczy się wszystkich scenariuszy.
6. Scenariusze są rozgrywane w takiej kolejności, jak są podane.
7. Harmonogram:
9:00 – 9:15 – sprawdzenie obecności, wejście itd.
9:15 – 10:30 – pierwsza bitwa
11:00 – 12:15 – druga bitwa
12:45 – 14:00 – trzecia bitwa
14:30 – 15:45 – czwarta bitwa
16:15 – ogłoszenie wyników, zakończenie
IV SCENARIUSZE
1. Great heroes tournament
Aby wygrać grę twój bohater musi wyrżnąć więcej punktów, aniżeli bohater wroga.
Jeśli bohater wybije więcej – 300mp
Jeśli bohaterowie wybiją tyle samo (+/- 10pkt) – 150mp
2. Capture the flag.
Scenariusz polega na ukradnięciu swojej flagi i zaniesieniu jej do swojej bazy. Flagi znajdują się na krawędzi przeciwnika, po środku stołu. Flaga uważana jest za ukradniętą także, gdy nasza jednostka utrzyma ją do końca gry. Po zabiciu jednostki, która niesie flagę, wraca ona na miejsce startowe (flaga). Jednostka ze sztandarem ma -1 do rzutu walki działa jak sztandar.
Za utrzymanie flagi wroga i ukradnięcie swojej – 300pkt
Za ukradnięcie swojej flagi – 200mp
Za utrzymanie flagi wroga – 100mp
3. Latecomer allies.
Scenariusz polega na wybiciu 75% armii wroga. Cała gra przebiega normalnie, z tym, że 10 jednostek z każdej armii wchodzi w k6 turze. Rzuca się 1 kością dla obojgu graczy. Przeciwnicy wybierają, jakie jednostki wroga wejdą później. NP.: ja wybieram dla wroga, on dla mnie, co nam wejdzie później.
Za wybicie 75% armii wroga – 300mp
Jeśli obu graczy wybije 75% otrzymują po 150mp
4. Wild animal
Po planszy biega zwierzak. Celem jest ubicie go. Poniżej podane są staty zwierzaka:
W – 6
S – 4
O – 6
A – 2
Ż – 2
M – 5
Ruch: 2k6” ze scatera
P – 2
W – 2
L – 2
Za ubicie zwierzaka – 300mp
V PUNKTACJA
Na koniec każdej bitwy liczone są małe punkty. Ich ogólna liczba wynosi 900mp. 400 za wybicie jednostek wroga, oraz 200mp za straty zadane w %. Różnice zdobytych punktów przez graczy należy porównać z poniższą tabelą.
różnica 0 - 81 mp. - gracze otrzymują po 10 VP
różnica 82 – 163 - zwycięzca 11 VP, przegrany 9 VP
różnica 164 - 245 - zwycięzca 12 VP, przegrany 8 VP
różnica 246 - 327 - zwycięzca 13 VP, przegrany 7 VP
różnica 328 – 409 - zwycięzca 14 VP, przegrany 6 VP
różnica 410 - 491 - zwycięzca 15 VP, przegrany 5 VP
różnica 492 - 573 - zwycięzca 16 VP, przegrany 4 VP
różnica 574 - 655 - zwycięzca 17 VP, przegrany 3 VP
różnica 656 - 737 - zwycięzca 18 VP, przegrany 2 VP
różnica 738 - 819 - zwycięzca 19 VP, przegrany 1 VP
różnica 820 i więcej - zwycięzca 20 VP, przegrany 0 VP
Gracz, który pałzuje otrzymuje 15VP.
Ad.
Za wybicie 50% armii wroga – 100mp
Za wybicie 100% armii wroga – 200mp.
VI CZĘŚĆ HOBBYSTYCZNA
Za część hobbystyczną można dostać następujące punkty:
0 – 3 – ilość pomalowanych modeli
0 – 10 – pomalowanie armii
0 – 5 – konwersje
0 – 3 – wykończenie podstawek
0 – 2 – wysiwig
0 – 1 – rozpiska
0 – 10 – klimat armii
a) Ilość pomalowanych modeli
50% - 1VP
100% - 3VP
b) Pomalowanie armii – aby otrzymać punkty armia musi być pomalowana w 100%
2 – armia pomalowana w 3 kolory
5 – armia całkowicie pomalowana
7 – armia pomalowania przy użyciu podstawowych technik malarskich
10 – armia pomalowana mistrzowsko
c) konwersje – liczy się ilość i jakość
d) Wykończenie podstawek - aby otrzymać punkty podstawki muszą być wykończone w 100%
1 – podstawki pomalowane farbą
2 – podstawki wykończone piaskiem
3 – podstawki z pisakiem i trawką itp.
e) Wysiwig
1 – za 75% jednostek z wysiwig
2 – za 100% jednostek z wysiwig
f) Rozpiska – za przedstawienie czytalenej, zawierającej charakterystyki, zasady specjalne itp.
g) Klimat armii
0 – armia Śródziemia
10 – armia czysta
VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Łącznie do zdobycia jest 114VP.
2. Sędzia ma prawo ukarać graczy karnymi punktami za:
- kłótnie – 3VP
- zwlekanie z przynoszeniem wyników – 1VP
3. Otrzymanie dwa razy punktów karnych jest jednoznaczne z dyskwalifikacją.
POZDRO P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
roodzik
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z pokoju
|
Wysłany: Sob 20:30, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
A...kto..bedzie..sedzia??
Cytat: | 4. Wild animal
Po planszy biega zwierzak. Celem jest ubicie go. Poniżej podane są staty zwierzaka:
W – 6
S – 4
O – 6
A – 2
Ż – 2
M – 5
Ruch: 2k6” ze scatera
P – 2
W – 2
L – 2
Za ubicie zwierzaka – 300mp
|
Nie..za..mocne..jak..na..400p.
Tal..mi..sie..wydaje^^
Scenariusze..moga..byc..ale..wymagaja..sprawdzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Sob 21:03, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
roodzik napisał: | A...kto..bedzie..sedzia??
Cytat: | 4. Wild animal
Po planszy biega zwierzak. Celem jest ubicie go. Poniżej podane są staty zwierzaka:
W – 6
S – 4
O – 6
A – 2
Ż – 2
M – 5
Ruch: 2k6” ze scatera
P – 2
W – 2
L – 2
Za ubicie zwierzaka – 300mp
|
Nie..za..mocne..jak..na..400p.
Tal..mi..sie..wydaje^^
Scenariusze..moga..byc..ale..wymagaja..sprawdzenia
|
TO był regulamin tak wstępnie. Albo Florek go przyjmie i poprawi, albo ja poprawe, albo Florek sam napisze
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubon
NiGGa Swistak Hunter
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Luboń
|
Wysłany: Sob 22:47, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Witam
Mam pare uwag odnośnie regulaminu
Scenariusz nr.2 jest praktycznie nie do wykonania, pozatym "ukradniecie" brzmi żałosnie ^^ powinno by: Scenariusz polega na zdobyciu swojej flagi i utrzymaniu jej
Scenariusz nr 3 mocno losowy - zmien na rzut k3 i bedzie juz lepiej
Scenariusz nr 4 - trzeba osłabić zwierzaka
Leśniaki i Biała Rada powinny mieć taki sam limit jak Wysokie Elfy- 27!
Angmar limit taki jak reszta zła - 42!
4. Odległości można mierzyć w calach lub centymetrach, wybór należy do graczy. - Mierzymy w calach ZA ZGODA PRZECIWNIKA W CM!
No i turniej zaczyna sie moim zdaniem zbyt wczesnie
pzdr.Kubon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
roodzik
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z pokoju
|
Wysłany: Nie 7:57, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Witam
Mam pare uwag odnośnie regulaminu |
Kubus..przestan..sapac
co..do..sprawy..cale/centymetry...lepiej..niech..eda..tylko..cale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Nie 9:30, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Kubon napisał: |
Scenariusz nr.2 jest praktycznie nie do wykonania, pozatym "ukradniecie" brzmi żałosnie ^^ powinno by: Scenariusz polega na zdobyciu swojej flagi i utrzymaniu jej
|
Nie zastanawiałem się nad poprawnością tekstu, tylko scenariusz , pisałem, że zrobię poprawki, jak Florek sie zgodzi na ten regulamin.
Kubon napisał: |
Scenariusz nr 3 mocno losowy - zmien na rzut k3 i bedzie juz lepiej
|
Ale jeden rzut jest dla dwóch armii. Czyli obie armie będą osłabione do tej samej tury.
Kubon napisał: |
Scenariusz nr 4 - trzeba osłabić zwierzaka
|
Staty zwierzaka:
W – 5
S – 4
O – 6
A – 2
Ż – 2
M – 5
Ruch: k6” ze scatera
P – 2
W – 1
L – 1
Za ubicie zwierzaka – 300mp
Kubon napisał: |
Leśniaki i Biała Rada powinny mieć taki sam limit jak Wysokie Elfy- 27!
Angmar limit taki jak reszta zła - 42!
|
Zmienie jak Flor odpowie, czy może być ten regulamin.
Kubon napisał: |
4. Odległości można mierzyć w calach lub centymetrach, wybór należy do graczy. - Mierzymy w calach ZA ZGODA PRZECIWNIKA W CM!
|
Mogę dodać ten punkt, ale dopiero jak reg będzie zatwierdzony.
Kubon napisał: |
No i turniej zaczyna sie moim zdaniem zbyt wczesnie
|
Kubuś, weź nie narzekaj... nie wszyscy mają tyle czasu co ty... A w zeszłym roku jak się zaczynał turniej na PGA?? XD
Kubon napisał: |
pzdr.Kubon |
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Nie 10:04, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmm tera moje pytania:
Co z ta flagą?? za ukradniętą wystarczy ją w ostatniej turze trzymać? Jeżeli wybije alles to scenar wykonany?
scenar 3: czy w tych jednsotach mogą być bohaterowie?
scenar 4: zwierzak ma szarże? a wogóle mógłbym mieć jednak te lepsze staty;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Nie 10:10, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
habbzdung napisał: |
Co z ta flagą?? za ukradniętą wystarczy ją w ostatniej turze trzymać? Jeżeli wybije alles to scenar wykonany?
|
TAK
habbzdung napisał: |
scenar 3: czy w tych jednsotach mogą być bohaterowie?
|
co tylko, zechcesz hubuś , czyli tak...
habbzdung napisał: |
scenar 4: zwierzak ma szarże? a wogóle mógłbym mieć jednak te lepsze staty;) |
Nie ma, dlatego ma 2 ataczki. Pozatym ja tesh wole te lepsze staty, ale z ludem nie pogodosz haba...
A tak na quniec... to najpierw Florek musi przyjąc ten regulamin, więc nie ma o czym narazie za bardzo gadać... :/
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aragorn
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Sady
|
Wysłany: Nie 10:56, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem reg jest bardzo dobry pod każdym względem;p. Uważam że, nienależy osłabiać zwerzaka. O i jeszcze jedno proponuje zbanować Kubona bo mu zawsze źle w dupie i tylko nażekać potrafi i nic innego;p
Pozdro szczególnie dla Kubona;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Nie 11:20, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
IMO nalezaloby zrobić tak, że po śmierci nisącego flagę zostaje ona tam, gdzie padł trup, a nie wraca na pole startowe, bo to troszku głupio Poza tym wtedy było by jak w paintballu i impreza:P
no i imo w 3 scenarze w posiłkach nie powinno moc być boha:D Chyba, ze mowa o Szarej kompanii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Nie 11:26, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra ludziska... poprawie ten regulamin... i zadzwonie do Florka lub wyśle sms'a czy moze byc.
ALe to wieczorkiem bo teraz nauka ;/
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Nie 12:04, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
I WARUNKI OGÓLNE
1.Turniej jest turniejem klasy Challenger.
2.Wejściówka na turniej wynosi 10zł dla grających – odpłatne przy wejściu na PGA. Osoby towarzyszące oczywiście darmowo.
3.Pary pierwszej tury zostaną rozlosowane. Ewentualnie można wyzywać przeciwników. Następnie przeciwnicy będą dobierani systemem szwajacarskim.
4. Zgłoszenia zawierające rozpiskę (format txt, html, doc) oraz dane gracza należy wysłać na (MAIL FLORKA) do dnia 09.06.2007r.
5. Gracze muszą mieć przy sobie: rozpiskę, kartkę, jakieś pisadło, kostki, miarkę. Jeśli ktoś używa jednostek z WD zobowiązany jest przynieś samą gazetę lub wydruk statystyk jednostek ze strony GW.
7. Oczywiście przewidziane atrakcyjne nagrody.
8. Gramy na cale, za zgodą przeciwnika można zmienić na centymetry.
II KOMPOZYCJA ARMII
1. Każdy gracz jest zobowiązany posiadać jedną armię dobra lub zła na maksymalna ilość puktów 400.
2. Każda armia posiada osobny limit jednostek, a są to:
Elfy - 27
Dobro - 36
Zło – 42
Moria – 48
Shire - 51
3. W każdej armii musi znaleźć się minimum jeden bohater.
4. Limit broni strzeleckiej dla każdej armii wynosi 33% ogólnej liczby jednostek
5. Limit broni miotanej dla każdej armii wynosi 50% ogólnej liczby jednostek.
6. Maksymalna liczba jednostek, jaka może pochodzić z White Dwarfa wynosi 33% ogólnej liczby jednostek.
7. Modele zabronione to: Gollum, Złota Jagoda, Tom Bombadil, Sauron Władca Ciemności oraz Balrog.
8. Postacie z Jedynym Pierścieniem tracą możliwość korzystania z niego.
9. Nie stosujemy zasad podnoszenia broni i pasażerów, z wyjątkiem sztandarów.
10. Obowiązują zasady oraz jednostki z najnowszel edycji LOTR’a włącznie z suplementem Ruin Of Arnor, Khazad Dum, Gondor In Flames.
11. Listy armii klimatycznych są zgodne z Regulaminem Ligi Ogólnopolskiej LOTR SBG.
12. Proxy są zakazane, bohaterowie, którzy posiadają kilka profili (np. Aragorn Obieżyświat, Aragorn Elessar) muszą być przedstawieni odpowiednimi modelami.
III ROZGRYWKA
1. Zostaną rozegrane 4 bitwy po 75 minut każda.
2. Obowiązują uściślenia sędziowskie, decyzja sędziego jest nieodwoływalna.
3. Jeśli któryś z graczy wybije wszystkie modele przeciwnika przed czasem, cel scenariusza uważa się za wykonany.
4. Odległości można mierzyć w calach lub centymetrach, wybór należy do graczy.
5. Strefa rozstawienia 6”/14cm – ta odległość tyczy się wszystkich scenariuszy.
6. Scenariusze są rozgrywane w takiej kolejności, jak są podane.
7. Harmonogram:
9:00 – 9:15 – sprawdzenie obecności, wejście itd.
9:15 – 10:30 – pierwsza bitwa
11:00 – 12:15 – druga bitwa
12:45 – 14:00 – trzecia bitwa
14:30 – 15:45 – czwarta bitwa
16:15 – ogłoszenie wyników, zakończenie
IV SCENARIUSZE
1. Great heroes tournament
Aby wygrać grę twój bohater musi wyrżnąć więcej punktów, aniżeli bohater wroga.
Jeśli bohater wybije więcej – 300mp
Jeśli bohaterowie wybiją tyle samo (+/- 10pkt) – 150mp
2. Capture the flag.
Scenariusz polega na zdobyciu flagi i zaniesieniu jej do swojej bazy. Flagi znajdują się na krawędzi przeciwnika, po środku stołu. Flaga uważana jest za zdobytą także, gdy nasza jednostka utrzyma ją do końca gry. Po zabiciu jednostki, która niesie flagę, zostaje ona na miejscu śmierci wojownika (flaga). Jednostka ze sztandarem ma -1 do rzutu walki działa jak sztandar.
Za utrzymanie flagi wroga i zdobycie swojej – 300pkt
Za zdobycie swojej flagi – 200mp
Za utrzymanie flagi wroga – 100mp
3. Latecomer allies.
Scenariusz polega na wybiciu 75% armii wroga. Cała gra przebiega normalnie, z tym, że 10 jednostek z każdej armii wchodzi w k6 turze. Rzuca się 1 kością dla obojgu graczy. Przeciwnicy wybierają, jakie jednostki wroga wejdą później. NP.: ja wybieram dla wroga, on dla mnie, co nam wejdzie później.
Za wybicie 75% armii wroga – 300mp
Jeśli obu graczy wybije 75% otrzymują po 150mp
4. Wild animal
Po planszy biega zwierzak. Celem jest ubicie go. Poniżej podane są staty zwierzaka:
Staty zwierzaka:
W – 5
S – 4
O – 6
A – 2
Ż – 2
M – 5
Ruch: k6” ze scatera
P – 2
W – 1
L – 1
Za ubicie zwierzaka – 300mp
V PUNKTACJA
Na koniec każdej bitwy liczone są małe punkty. Ich ogólna liczba wynosi 900mp. 400 za wybicie jednostek wroga, oraz 200mp za straty zadane w %. Różnice zdobytych punktów przez graczy należy porównać z poniższą tabelą.
różnica 0 - 81 mp. - gracze otrzymują po 10 VP
różnica 82 – 163 - zwycięzca 11 VP, przegrany 9 VP
różnica 164 - 245 - zwycięzca 12 VP, przegrany 8 VP
różnica 246 - 327 - zwycięzca 13 VP, przegrany 7 VP
różnica 328 – 409 - zwycięzca 14 VP, przegrany 6 VP
różnica 410 - 491 - zwycięzca 15 VP, przegrany 5 VP
różnica 492 - 573 - zwycięzca 16 VP, przegrany 4 VP
różnica 574 - 655 - zwycięzca 17 VP, przegrany 3 VP
różnica 656 - 737 - zwycięzca 18 VP, przegrany 2 VP
różnica 738 - 819 - zwycięzca 19 VP, przegrany 1 VP
różnica 820 i więcej - zwycięzca 20 VP, przegrany 0 VP
Gracz, który pałzuje otrzymuje 15VP.
Ad.
Za wybicie 50% armii wroga – 100mp
Za wybicie 100% armii wroga – 200mp.
VI CZĘŚĆ HOBBYSTYCZNA
Za część hobbystyczną można dostać następujące punkty:
0 – 3 – ilość pomalowanych modeli
0 – 10 – pomalowanie armii
0 – 5 – konwersje
0 – 3 – wykończenie podstawek
0 – 2 – wysiwig
0 – 1 – rozpiska
0 – 10 – klimat armii
a) Ilość pomalowanych modeli
50% - 1VP
100% - 3VP
b) Pomalowanie armii – aby otrzymać punkty armia musi być pomalowana w 100%
2 – armia pomalowana w 3 kolory
5 – armia całkowicie pomalowana
7 – armia pomalowania przy użyciu podstawowych technik malarskich
10 – armia pomalowana mistrzowsko
c) konwersje – liczy się ilość i jakość
d) Wykończenie podstawek - aby otrzymać punkty podstawki muszą być wykończone w 100%
1 – podstawki pomalowane farbą
2 – podstawki wykończone piaskiem
3 – podstawki z pisakiem i trawką itp.
e) Wysiwig
1 – za 75% jednostek z wysiwig
2 – za 100% jednostek z wysiwig
f) Rozpiska – za przedstawienie czytalenej, zawierającej charakterystyki, zasady specjalne itp.
g) Klimat armii
0 – armia Śródziemia
10 – armia czysta
VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Łącznie do zdobycia jest 114VP.
2. Sędzia ma prawo ukarać graczy karnymi punktami za:
- kłótnie – 3VP
- zwlekanie z przynoszeniem wyników – 1VP
3. Otrzymanie dwa razy punktów karnych jest jednoznaczne z dyskwalifikacją.
POPRAWIONY REGULAMIN...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Nie 12:13, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Najs;d;d;d hmmm takie jeszcze jedno moje pytanie... Czy do zwierzaka można strzelać? Bo jeżeli tak to imo bezsensu... Poinno się go obezwładniać i wynieść pooza plansze....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Nie 12:17, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
habbzdung napisał: | Najs;d;d;d hmmm takie jeszcze jedno moje pytanie... Czy do zwierzaka można strzelać? Bo jeżeli tak to imo bezsensu... Poinno się go obezwładniać i wynieść pooza plansze.... |
Do zwierzaka nie można strzelać... trza go kill w walce wręcz.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Nie 12:29, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Odrazu lepiej;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
roodzik
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z pokoju
|
Wysłany: Nie 13:48, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Pewnie!! prawdziwi mezczyzni bija z banki!!
Nie wiem czy bede^^a kto jest szefem wszystkich szefow(sedzia )
A pamoetacie taki scenariusz co sie wlasnego boha wymyslalo??
Fajne to bylo moze by to wprowadzic co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Nie 14:26, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
[quote="roodzik"]
a kto jest szefem wszystkich szefow(sedzia )
[Aquote]
nikt nie jest moim szefem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Nie 20:19, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
O co wam sie wogóle rozchodzi;) pozytywnie sdo wszystkiego
BTW przekroczyłem 4 stówy postów xD xD xD ide na rekord
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez habbzdung dnia Nie 21:02, 21 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|