Autor |
Wiadomość |
*Imrahil*
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Pią 18:06, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Tak zgadzają się.
Ponad to Krasnale mają siłę 3 z łuku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gumilot gondoru
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Sob 15:13, 24 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Nie wal cały czas tego samego sucharu!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
*Imrahil*
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Sob 16:07, 24 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Kto JA ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anor
Michael Corleone
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan niedaleko Poznania
|
Wysłany: Sob 16:09, 24 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Nie. Wczesniej był post tego debila ale go usunęłem i został post Gumiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gumilot gondoru
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Sob 16:12, 24 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
no, właśnie, nie obrażałem ciebie, Imrahil, spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubas
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:57, 12 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Więc przemawiam Harad ma limit łuków 40%, a z mumakiem ma podniesiony do 50%! Uwierzcie tak jest!
Po 2 Mumaka opłaca sie wstawiać od 600 (dla ryzykantów)pkt, a na 700 pkt mumak już zaczyna normalnie funkcjonować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gumilot gondoru
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Pon 20:07, 13 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
no, to masz rację. Mumak jest fajny, ale musi szybko dojść do przeciwnika, inaczej zostaną zmasakrowane, gdyż mumaki najlepiej się przydawają do walki wręcz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skrzypcio
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Wto 21:52, 14 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Ja powiem tyle gralem juz mumakiem z elfami i z kuszami i rozdeptalem obydwu mumakiem. Bo , kusze mają krótki zasięg i dostalem od nich 3 rany (bylo 15) no bo w koncu trza jeszcze testy robić czy trafia w howdah czy w mumaka z elfami tez wygralem (4 rany mumak dostal a potem byly juz pod mumakiem;)) no a co do tych testów to mahud ma 5 mestwa 3 potegi i 2 woli a kapitan ma 2 potegi i 1 woli wiec nawet jak 2X 1 wyzucisz to mozna sobie podbić (więc jest luz8)). Może miałem farta ale moim zdaniem to raczej jednostka a nie fart zadecydowała o zwycięstwie(jak by co to jestem otwarty na wszelką krytykę). No a tak pozatym to polecam armie haradu(tylko ze harad bez mumaka to jak koszula bez guzików).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubas
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:42, 14 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że na 500 pkt mumak hmm... Ja gram na 500 pkt. bez mumaka i na prawde nie płacze... A małe pytanko... Mumak moze wejśc na jakieś jednostki czy tylko stykać się z nimi podstawkami? Jest to różnie sformuowane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skrzypcio
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Śro 12:39, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
No pierwsze to to ze mumak sie jako bohater liczy czyli tak czy siak go na 500 p-kt niewystawisz(chyba ze grasz bez limitu bohaterów ale wtedy faktycznie bezsensu mumaka wystawiać).
Jak grasz mumakiem to mozesz wybrac czy deptać czy atakowac normalnie ale deptanie jest 100 razy lepsze bo niemusisz zucac na wygranie walki tylko odrazu wszystkie jednostki po których przejdzie dostają 3 hity z siłą 9 (albo 4 hity z tusk weapons) takze jak mumak dojdzie to robi wymiotke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
*Imrahil*
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Wto 11:11, 21 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Jeżeli dojdzie a jeżeli ktoś będzie miał powiedzmy 2 x balisty i kuszników to już gorzej czyż nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
*Imrahil*
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Wto 11:14, 21 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Poza tym o ile mnie pamięć nie zawodzi to 15 kuszników kosztuje troszkę mniej niż Mumakil i kapitan lub mahud ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Wto 11:55, 21 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
*Imrahil* napisał: | Poza tym o ile mnie pamięć nie zawodzi to 15 kuszników kosztuje troszkę mniej niż Mumakil i kapitan lub mahud ??? |
tak ale zeby zabic mumaka potzrebujesz troche sczescia... a masz na not 2/3 tury... nie wiem czy 15 dałoby rade....szczerze to watpie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anor
Michael Corleone
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan niedaleko Poznania
|
Wysłany: Śro 17:18, 22 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Kubas napisał: | Więc przemawiam Harad ma limit łuków 40%, a z mumakiem ma podniesiony do 50%! Uwierzcie tak jest!
Po 2 Mumaka opłaca sie wstawiać od 600 (dla ryzykantów)pkt, a na 700 pkt mumak już zaczyna normalnie funkcjonować |
Nie wierzymy bo bzdury opowiadasz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skrzypcio
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Pią 12:42, 24 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
jak masz 2 balisty i 15 kusznikow to tez musisz miec farta bo balista ma rozzut wiez musisz 4 a potem 6 wyzucic zeby wogule trafic mumaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antoś
Wieczny Wojownik
Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:44, 24 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Kubas napisał: | Więc przemawiam Harad ma limit łuków 40%, a z mumakiem ma podniesiony do 50%! Uwierzcie tak jest!
Po 2 Mumaka opłaca sie wstawiać od 600 (dla ryzykantów)pkt, a na 700 pkt mumak już zaczyna normalnie funkcjonować |
Co!? nie ma takiej zasady przecierz wszystkie armie maja po 33% i to sie nie zmienia (chodzi o gre na turniejach itd.) Ale żeby 50% to juz przesada...
Nie przesada tylko wymyślona głupota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skrzypcio
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Pią 12:46, 24 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
cos sluszalem o takich zasadach z lukami ale to sa na poszczegulnych turniejach bo w podr tego niema i poprostu to jest wymysl organizatorow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matusz
Major Pocahontas
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam to wiedzieć do cholery?
|
Wysłany: Czw 13:08, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
A co myślicie o takim czymś? jeżeli jest coś nie tak to wybaczcie ale w ciągu ostatniego roku grałem 2 razy
Unnamed400 ptk - Harad Army
1 Suladan - Lord Wezy @ 100 ptk
Dowodzenie; Broń Reczna; Zbroja
1 Koń @ [0] ptk
1 Wojownicy Haradrimów (sztandar) @ 30 ptk
Sztandar; Zbroja
21 Wojownicy Haradrimów @ 105 ptk
Broń ręczna; Zbroja
10 Wojownicy Haradrimów @ 60 ptk
Wlócznia; Zbroja
15 Wojownicy Haradrimów @ 105 ptk
Zatrute Strzaly; Łuk; Wlócznia; Zbroja
Liczba jednostek: 48
Total Army Cost: 400
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Czw 17:29, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
nie gram haradem ale sadze ze hasharin to lepszy boch niz suladan..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Czw 17:30, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Zależy od stylu grania. Jak na ofensywe to suladan z jazdą lub mardat, a jak defensywe to hasarin z hordą łuczników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
'Consigliere
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Czw 18:02, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
A to jak widzimy def jest. Wyrzucenie kilku wojowników z bronią ręczną (po co ci 21? ) da ci pkt na Hasharina.
(no bo łuczników i włóczników trochę głupio wywalać... tych drugich bym nawet dodał paru )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Czw 20:23, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
powiem tak przedmowcy gowno wiedza
defence z hasharinem... jestes boski...
hab ja nic nie mowie ale ten sałby boh zrobił ci popłoch w armi...
+ za sztandar ostanio jak grałem przydał sie
- za ilosc łuków
-za ilosc nie uzbrojonych:)
P.S ja rozpiski nie podam z wiadomych względow (ostanio nawet fajna mi wyszła-wiecie co to oznacza:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matusz
Major Pocahontas
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam to wiedzieć do cholery?
|
Wysłany: Pią 19:11, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
jest tu 21 mieczników, mają 25 ludzi do wspierania, wiec nie wiem po co ich wiecej pozatym już "przerobilem" 21 miecznikow wiec cicho muszą tacy być. A Hashararin to bohater dobry, ale nie na ten system
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Sob 14:14, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Matusz napisał: | jest tu 21 mieczników, mają 25 ludzi do wspierania, wiec nie wiem po co ich wiecej pozatym już "przerobilem" 21 miecznikow wiec cicho muszą tacy być. A Hashararin to bohater dobry, ale nie na ten system |
Hasarin jest świetny tylko słaby na szarże bohów na koniu ale do zabijania jednostek jest świetny. Moim zdaniem nadaje sie do tego systemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Sob 19:10, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Florek napisał: |
Hasarin jest świetny tylko słaby na szarże bohów na koniu ale do zabijania jednostek jest świetny. Moim zdaniem nadaje sie do tego systemu. |
kazdy bohater ze słabym defem jest słaby na szarze...
dlatego do fefensywy sie nie nadaje... jesli patrzysz pod tym wzgledem... to jest zabojca nie bodyguard...
wiec ja nic nie mowie ale kto jak kto ale o defensywie to powinienes wiedziec wszystko...
pozatym to nie jest bohater na bohaterow tylko własnie na jednostki ewentualnie na kapitanow...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|