|
|
Autor |
Wiadomość |
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Pon 18:11, 05 Lis 2007 Temat postu: Chellanger LOTR PGA Zasady i Potwierdzenie Zgłoszenia |
|
|
Kiedy: 24 listopada 2007r.
Miejsce: Poznań Game Arena na Targach Poznańskich.
Koszt uczestnictwa: 15zł (cena obejmuje jednodniową wejsciówkę na PGA lub 20zł – dwudniowa wejściówka) opłata przeznaczona jest nagrody dla uczestników.
I.Informacje ogólne:
1. Turniej jest turniejem klasy Challenger Ligi Ogólnopolskiej LOTR
2. Pary pierwszej rundy zostaną rozlosowane. W następnych rundach stosujemy system
szwajcarski, tzn. najlepsza i druga osoba po danej turze walczą ze sobą , osoba trzecia
walczy z czwartą itd.
3. Nie ma możliwości rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju.
4. Zgłoszenia na turniej należy przysyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 22 Listopad 2007r.
5. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko każdego gracza , jego pseudonim, miejscowość, z której pochodzi oraz rozpiskę.
6. Wszyscy nadsyłający zgłoszenie otrzymają potwierdzenie w przeciągu trzech dni. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z tym, że zgłoszenie nie dotarło i należy je wysłać jeszcze raz.
7.Gracze zobowiązani są posiadać: kostki, miarkę calową oraz zasady swojej armii.
8.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.
II.. Kompozycja armii
1. Gracze wystawiają w pełni pomalowane (w pełni pomalowane są figurki, które też mają zrobione podstawki, nie uznajemy modeli pomalowanych na tzw. 3 kolory) także musi być pełny wyswyg. armie na 400p.
2.Dla każdej armii istnieją osobne limity jednostek:
Dla każdej armii dobra 36 modeli
Dla każdej armii elfów 30
Dla każdej armii zła 42 modeli
Dla Morii 51 modeli
Dla Shire 60 modeli
3. W każdej armii musi się znaleźć minimum jeden bohater.
4. Maksymalnie 33% modeli w armii może posiadać broń strzelecką.
5. Modele zakazane to: Tom Bombadil i Goldberry, Gollum,
6. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania - można je normalnie wystawiać,
ale zasada "The Ring" nie działa.
7. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.
8. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, “The Two Towers”, “Ruin of Arnor”, "Khazad-Dum", “Gondor in Flames”, “Return of the King”.
9. Obowiązują listy armii klimatycznych Ligi Ogólnopolskiej LOTR. Nie ma możliwości wystawienia armii innej, niż ta z list ogólnopolskich.
III.Rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 5 bitw. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 75 minut.
3. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi
Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
4. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.
5. Strefa wystawienia wynosi 12 cali, o ile zasady scenariusza nie wprowadzają innej.
IV. Harmonogram turnieju:
Sobota 24 listopada
Zapisy 9.00 -9.45
I runda 10:00 – 11:15
II runda 11:30 – 12:45
III runda 13:00 -14:15
Przerwa na obiad: 14:15-15:00
IV runda 15:00 - 16:15
V runda. 16.30- 17:45
Rozdanie nagród: 18:00 – 18:30
V. Punktacja:
1. O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, w przypadku takiej samej ilości VP dwóch graczy pod uwagę bierzemy Małe punkty.
2.Małe punkty:
- Liczymy punkty za modele zabite, jak i te, które uciekły z pola bitwy
-W przypadku wybicia całej armii traktujemy to jako zdobycie 400p, niezależnie od tego, ile w rzeczywistości punktów znajduje się w rozpisce.
- za zrealizowanie celów scenariusza do 400 małych punktów
3. Punkty zwycięstwa (VP):
Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:
Różnica:
0 - 69 małych punktów: obaj gracze otrzymują po 10 VP
70-139 zwycięzca otrzymuje 11 VP przegrany 9
140-209 zwycięzca otrzymuje 12 VP przegrany 8
210-279 zwycięzca otrzymuje 13 VP przegrany 7
280-349 zwycięzca otrzymuje 14 VP przegrany 6
350-419 zwycięzca otrzymuje 15 VP przegrany 5
420-489 zwycięzca otrzymuje 16 VP przegrany 4
490-559 zwycięzca otrzymuje 17 VP przegrany 3
560-629 zwycięzca otrzymuje 18 VP przegrany 2
630-699zwycięzca otrzymuje 19 VP przegrany 1
ponad 700 zwycięzca otrzymuje 20 VP przegrany 0
VI. Scenarjusze
1.Posłaniec
Obaj z graczy maja za zadanie przeprowadzic bezpiecznie posłańca królewskiego przez pole bitwy.
Rozstawienie jest 12" wzdłuż krawedzi.
Statystyki posłańca:
F4 S3 D5 A2 W2 C5 M1* W3 F1
Ekwipunek:
Broń reczna, ciezka zbroja
*- posłaniec nie może wykonywać bohaterskich czynów.
Warunki zwyciestwa:
-Duże zwyciestwo: jest wtedy gdy jeden posłaniec zostanie przeprowadzony a drugi nie 400mp.
- Remis: gdy żaden z graczy nie przeprowadzi posłańca lub obaj przeprowadza. 200mp.
2.Dominacja
Na stole znajduja sie 4 znaczniki, które należy zdobyć i utrzymać. Za utrzymanie rozumie się posiadanie w ostatniej turze większej ilości modeli stykających się ze znacznikiem niż przeciwnik.
Gracz z wtszym wynikiem na kości wybiera narożnik z którego bedzie sie pierwszy rostawiał, przeciwnik rostawia sie w przeciwległym narozniku
Rozstawienie 12'' od naroznika stołu
Znaczniki sa rostawione po jednym na ćwiartke stołu.(rostawia sedzia przed gra)
-za zajecie znaczników w bocznych ćwiartkach jest po 100pkt.
-za zajecie znacznika w ćwiartce przeciwnika 200pkt.
-za zajecie własnego znacznika nie ma pkt.
3.Uratuj Królowa
Zadaniem gracza jest utrzymanie przy życiu własnej Królowej i zabicie Królowej przeciwnika.
Królowa: 4/- 2 4 1 1 5 -/2/2 ( F S D A W C M/W/F), hand weapon
Jest traktowana jak sztandar o zasięgu 6”/14cm
Jeżeli Królowa zda odwagę to każdy model (nawet bohaterowie) w 6”/14cm automatycznie zdaje męstwo.
Punkty:
-200mp – za zabicie Królowej przeciwnika
-200mp – za utrzymanie przy życiu własnej królowej
4.Rywalizacjia
Na początku bitwy każdy gracz wybiera jednego bohatera jako lidera. Celem gracza jest zabicie jednostek o większym koszcie punktowym swoim wybranym bohaterem, niż przeciwnik swoim
Punkty:
-200mp – Jeżeli Twój bohater „zdobędzie” więcej punktów niż bohater przeciwnika
-400mp – Jeżeli Twój bohater „zdobędzie” 2 razy więcej punktów niż bohater przeciwnika
5.Zdobyć i utrzymać.
Zadaniem graczy jest mieć jak najwiecej figur na wzgórzu na koniec gry.
Rozstawienie 10" wzdłuż krawędzi.
HaHa na wzgórzu panuja ciezkie warunki atmosferyczne. Gdy wypadnie na kościach remis przy żucie na pierwszeństwo to wszystkie modele ktore znajdowały sie na wzgórzy zostaja przewrucone.
Na wzgórze nie wspinamy sie ani nie musimy wykonywać rzutu na test skoku, wchodzimy normalnie.
Pkt. za scenarjusz:
- gdy obaj gracze maja tyle samo modeli na wzgórzu to otrzymujia po 200mp.
- jak jeden z graczy ma wiecej modeli to zwycięsca otrzymuje 300mp. a przegrany 100mp.
- gdy jeden z graczy ma dwa razy wiecej modeli to otrzymujie 400mp a przegrany 0mp..
VII.Czesć hobbistyczna.
-0-10pkt. Za jakosc pomalowanej armii
-0-5pkt. Za wykonane konwersjie
-0-10pkt. Za test wiedzy
VIII.Przepisy porządkowe.
W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20. Także gdy gracz nie zostanie do końca turnieju lub gdy nie dokończy bitwy w regulaminowym czasie.
Decyzje sędziów są nieodwołalne. Nie przysługuje na nie zażalenie
Lista Zgłoszonych:
1. Mikołaj Kaczmarek
2. Maciej Ostlund
3. Andrzej "Ven" Reszelski
4. Wojtek Konwisarz
5. Filip "Kevin" Tuliszka
6. Paweł "Gymly" Szymkowiak
7. Grzegorz Wilaszek
8. Maciej "Mac" Wardejn
9. Cezary Rakowicz
10. Jacek Disterhef
11. Paweł Kuligowski "Kuli"
12. Sebastaian "Kirdan" Przybył
13. Łukasz Bińkowski "Ninek"
14. Łukasz "Knadys" Knade
15. Mateusz "Chrzan" Chrzanowski
16. Adam "Hanys" Góralski
17. Jakub "Kubon" Nowacki
18. Adrian Brygarczyk "Habbzdung"
19. Aleksy Zglinski "Herudel"
20. Filip Witczak
21. Mateuswz Grzanka "Gorzoła"
22. Maciej Lewandowski "Młody"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Florek dnia Pią 19:38, 23 Lis 2007, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Pon 18:36, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No więc.. wg mnie to po ogólnym takim pobierznym przejżeniu jest good. Tylko nie 6 bitew, a 5, tyle napisałeś w harmonogramie. A po drugie kiedy bedzie ten test wiedzy??
Aha, szkoda, że tak długo... :/ nie wiem czy bede na ostatniej bitwie, ale się posatram ^^
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Pon 18:43, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jest, jest, jest Mój szatanowy plan ma chociaż minimalne szanse powodzenia! BTW, pytam juz teraz - kto zostaje na niedziele w celu pogrania towarzychy (no wlasnie Flor, znajdzie się jakiś wolny stół na niedzielę?).
Aha, no i podaj w swej łaskawości szósty scenar A ten test wiedzy niech zostanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Pon 19:16, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
GymlyTheDwarf napisał: | Jest, jest, jest Mój szatanowy plan ma chociaż minimalne szanse powodzenia! BTW, pytam juz teraz - kto zostaje na niedziele w celu pogrania towarzychy (no wlasnie Flor, znajdzie się jakiś wolny stół na niedzielę?).
Aha, no i podaj w swej łaskawości szósty scenar A ten test wiedzy niech zostanie |
Jaki 6 scenar?? czy coś piłes, paliłeś, wciagałes, jadłeś??
I tak już jest zbyt długo. Ja nie mówie zeby nie było testu, tylko pytam kiedy on bedzie:PP
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Pon 20:21, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Maine refleksion:D
6 bitew chcemy!!
test wiedzy-oby był wyważony a nie pytania typu ilu orków zabił Arek pod Czarną Bramą
Brawo za wymagany wyswig^^(chociaż wtedy nie mam tego plusa +2VP co niekturzy nie mieli)
Nie da się zwiększyć limitu dla hobbystów??^^
Scenary nawet fajne:)
Ogólnie nawet bez poprawek przejdzie;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Pon 20:30, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Haba... nie denerwuj mnie... Jakie 6 bitew? Ma być 5, a i tak nie wiem, czy bede do końca!
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Pon 20:44, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Gymly właśnie zczaiłem o co ci chodzi^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Pon 20:45, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Nie ma LoME ale 400 też dobrze
Test wiedzy, no nareszcie, zawsze to lubiłem a wszyscy na to gadali że głupota...
Dobrze że 5 a nie 6 bitew, gdyby to ode mnie zależało zmniejszyłbym nawet do 4, ale co tam.
A co do organizacyjnych spraw, proponuję:
0 TOLERANCJI dla jakich kolwiek spóźnień, skoro rozpoczęcie jest o 10 to niech wszyscy będą godzinę przed a nie że złażą się chwilkę przed 10 i czekamy później jeszcze na kogoś do 10:30... Po prostu, jak ktoś się spóźni, jego strata, bitwy niech rozpoczną się planowo a spóźnialski zagra krócej i dostanie karniaki, jeżeli został w czasie bitwy przydzielony do gry z kimś, kto był przed czasem... bo chyba nie tylko ja mam dość przdłużania się turniejów o 2 godziny
Uważam też, że 15min. przerwy między bitwami to zwykła abstrakcja bo to nigdy nie przechodzi. Jak dla mnie to albo można skrócić bitwy (godzina starczy tak naprawdę) i kosztem 15min. zwiększyć odstępy do 30min., albo zwiększyć przerwy nie zmniejszając czasu bitew
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Pon 20:56, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Kirdan napisał: | Nie ma LoME ale 400 też dobrze
Test wiedzy, no nareszcie, zawsze to lubiłem a wszyscy na to gadali że głupota...
Dobrze że 5 a nie 6 bitew, gdyby to ode mnie zależało zmniejszyłbym nawet do 4, ale co tam.
A co do organizacyjnych spraw, proponuję:
0 TOLERANCJI dla jakich kolwiek spóźnień, skoro rozpoczęcie jest o 10 to niech wszyscy będą godzinę przed a nie że złażą się chwilkę przed 10 i czekamy później jeszcze na kogoś do 10:30... Po prostu, jak ktoś się spóźni, jego strata, bitwy niech rozpoczną się planowo a spóźnialski zagra krócej i dostanie karniaki, jeżeli został w czasie bitwy przydzielony do gry z kimś, kto był przed czasem... bo chyba nie tylko ja mam dość przdłużania się turniejów o 2 godziny
Uważam też, że 15min. przerwy między bitwami to zwykła abstrakcja bo to nigdy nie przechodzi. Jak dla mnie to albo można skrócić bitwy (godzina starczy tak naprawdę) i kosztem 15min. zwiększyć odstępy do 30min., albo zwiększyć przerwy nie zmniejszając czasu bitew |
Kirdi, tutaj się z tobą zgadzam w 100%!!! Proponuję nie zmieniać czasu bitew i przerw. Wiem po sobie, że wykonywalne jest w 15 minut wsyzstko wpisać. Jeśli nikt nie będzie przedłużał to wszystko będzie ok. Poza tym, te małe przerwy sa po to by sie przenieść na inny stół i ewentualnie coś przegryźć, a nie chodzić po całych targach!
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Pon 21:16, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
A gdzie przerwa na ćmika:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
roodzik
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z pokoju
|
Wysłany: Pon 22:17, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
habbzdung napisał: | A gdzie przerwa na ćmika:( |
I..na..zdjecia..z..hostessami^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Małpa666
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Wto 9:50, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
oooo właśnie....Rudzik i Haba macie racje ja bym to włączył w czas turnieju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Wto 15:41, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Sory jak by co to bedzie 5 bitew. Na poczatku chciałem 6 ale czasowo nie byłoby to możliwe.
Czas bitwy pozostanie ale w tym czasie bedzie wliczone rostawienie sie.
Kirdi bardzo dobrze że to napisałes o tej TOLERANCJI. Za spuźnienie beda lecieć karniaki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Wto 17:36, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a spotkanie tam gdzie rok temu?
Kase na PGA, czy trza wczesniej ci dać Flor??
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Wto 18:11, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No dobra niech bedzie te pięć pitew, palnąłem głupote bo nie czytałem harmonogramu:P
Ale:
sprawa pirsza: imo bitwy 70 minut, przerwy 20 -> haba zdąży spalić, bedzie czas żeby pogadać i odpocząć, a nie tylko przenieść figsy ze stołu na stół
sprawa druga: jeśli ktoś bedzie na dworcu głównym dopiro o 10:00? Może przedłużmy zapisy do 10:00, a start przelóżmy na 10:10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Wto 19:24, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
GymlyTheDwarf napisał: | sprawa druga: jeśli ktoś bedzie na dworcu głównym dopiro o 10:00? Może przedłużmy zapisy do 10:00, a start przelóżmy na 10:10 |
No to niech przyjedzie odpowiednio wcześniej, zresztą Ty Gimli masz osobówkę, która w Poznaniu jest o 8:55 i pośpiech o 9:43, więc co wymyślasz, hę?
Też jestem za skróceniem w taki sposób bitew, i tak są za długie, a przerwy zdecydowanie za małe, nic tylko przez cały dzień będzie zapieprz jak mają być 15min. przerwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mróvczak
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: skądinąd ;P OsW!
|
Wysłany: Wto 19:33, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Chwila, może i Gymlet ma dobry pociąg, a czy da się znaleźc coś sensownego dla Ostrowa?? Wybieramy się całkiem sporą ekipą, i czy mamy byc dyskryminowani przez rozkład PKP?? Przy takich założeniach to prawdopodobne, a nie chciałbym, żeby takie coś miało miejsce. Jest chyba pociąg wcześniejszy, ale duuużo wcześniejszy i jakoś się to nam nie widzi. Pomyślcie nad tym, bo moim zdaniem jeśli są przyjezdni to TRZEBA ich wziąc pod uwagę.
PS. Pretensje się kończą, bo sam reg mi się bardzo podoba Co prawda strasznie długo, jak dla tych, co jadą 2 h do domu, ale nieważne.
PS 2. Witam wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Wto 19:48, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No własnie, Kird, ja tu wystepuję w roli obrońcy słabych i pokrzywdzonych;) Jak chcesz, możesz to nazwać vox populi
PS. Witaj Mróva w centrum wielkopolskiego LotRa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Wto 20:04, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ja pośpiechem nie dojade;pp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Wto 21:29, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Cześć Mróva!
No macie pociąg, który jest w Poznaniu o 8:45, przynjamniej dotrzecie na miejsce ze spokojem, rozgościcie się, zapiszecie się jako pierwsi i nie widzę powodu, żeby przesuwać rozpoczęcie o ponad pół godziny tylko dlatego, że komuś się nie chce wcześniej wstawać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Wto 22:23, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Kirdan napisał: | Cześć Mróva!
No macie pociąg, który jest w Poznaniu o 8:45, przynjamniej dotrzecie na miejsce ze spokojem, rozgościcie się, zapiszecie się jako pierwsi i nie widzę powodu, żeby przesuwać rozpoczęcie o ponad pół godziny tylko dlatego, że komuś się nie chce wcześniej wstawać |
Ponownie popieram ;p
Zwłaszcza, że u mnie to już najpóźniej ta 18:30 :/
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Śro 16:16, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ale ja nic nie mówie mi tam czas wisi;pp poprostu stwierdziłem że nie dojade pośpiechem xD xD xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Śro 17:39, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Haba, nikt o tobie nie mówi Dobra, skoro mają pociąg to pierwszy postulat wycofuje, ale co z tymi przerwami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
roodzik
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z pokoju
|
Wysłany: Śro 17:45, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No....wlasnie..haba..nie..dojedzie..pospiechem^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mróvczak
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: skądinąd ;P OsW!
|
Wysłany: Śro 19:09, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra, powiedzmy że jest OK z tym pociągiem Przed 7.00 wyjazd, życie... Ale to jush z resztą trzeba będzie pogadac, bo ja najprawdopodobniej akurat 24 jadę z całą rodzinką autem do Poznania I problem mam z głowy A co do końca - zdecydowanie niech to się skończy o godzinie zamierzonej. Później by było kiepsko. Ufam że organizacja nie nawali, że to gracze się przyczynią do sprawnej gry i trzymania się godzin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|