Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna

Turniej w BARDZIE
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Śmietnik
Autor Wiadomość
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Pon 15:18, 03 Wrz 2007    Temat postu: Turniej w BARDZIE

turniej odbędzie się najprawdopodobnije 6 października lub 15.

Do wyboru:

na 350-400pkt - 3 bitwy po 1h
na 700-800pkt - ostre limity - 3 bitwy po 1h i 15 minut.


pozdro
p.s. piszcie co wolicie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
młody




Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kopalnia Morii koło Poznania

PostWysłany: Pon 16:08, 03 Wrz 2007    Temat postu:

osobiście wole 800pkt z ostrymi limitami
o ile wogule przyjde;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skrzypcio




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Wto 19:34, 04 Wrz 2007    Temat postu:

Ja sie postaram być cokolwiek wymyślicie (oczywiście jeśli to bedzie mialo rece i nogi) ale przydaly by sie juz jakies zasady tego turnieju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
habbzdung
NiGGaZ Vinetu



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czempiń

PostWysłany: Śro 14:52, 05 Wrz 2007    Temat postu:

300-400!!! koniecznie^^ najlepiej 300^^ nie ch ce mi sie kolejnego turnieju na 800 pkt z ostrymi limitami miaelismy to czesto Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Śro 15:47, 05 Wrz 2007    Temat postu:

ok, to jeszcze pomyśle, narazie nic nie powiem bo regulamin będzie niespodzianką. Turniej odbędzie się 6 października.

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Śro 16:55, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Turniej LOTR – 400pkt
Miejsce: Centrum Gier BARD – Św. Marcin
Data: 6.10.2007r.
Godzina: 8:50


Uwaga, na turnieju mamy miejsce na max 22 uczestników, zgłoszenia obowiązują „kto pierwszy ten gra”.

I WARUNKI OGÓLNE
1.Turniej jest turniejem klasy lokalnej.
2.Wejściówka na turniej wynosi 10zł dla grających – odpłatne przy wejściu na turniej.
3.Pary pierwszej tury zostaną rozlosowane. Ewentualnie można wyzywać przeciwników. Następnie przeciwnicy będą dobierani systemem szwajacarskim.
4. Zgłoszenia zawierające dane gracza (imię, nazwisko, xywa, armia) należy wysłać na [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 01.10.2007r.
5. Jeśli ktoś używa jednostek z WD zobowiązany jest przynieś samą gazetę lub wydruk statystyk jednostek ze strony GW. Jeśli ktoś gra jednostkami, które wyszły po głównym podręczniku musi przynieść dany suplement. (np.: Ruin of Arnor, jeśli ktoś będzie grał wojskami Arnoru).
6. W regulaminie mogą zajść pewne zmiany, o których uczestnicy zostaną niezwłocznie poinformowani.
7. Oczywiście przewidziane atrakcyjne nagrody ;) (W zamyśle Vouchery do wykorzystania w sklepie BARD).

II KOMPOZYCJA ARMII
1. Każdy gracz jest zobowiązany posiadać jedną armię dobra lub zła na maksymalna ilość punktów 400.
2. Każda armia posiada osobny limit jednostek, a są to:
Elfy – 30
Dobro – 35
Zło – 40
Angmar – 45
Moria – 50
Shire - 55
3. W każdej armii musi znaleźć się minimum jeden bohater.
4. Limit broni strzeleckiej dla każdej armii wynosi 33% ogólnej liczby jednostek
5. Limit broni miotanej dla każdej armii wynosi 50% ogólnej liczby jednostek.
6. Maksymalna liczba jednostek, jaka może pochodzić z White Dwarfa wynosi 33% ogólnej liczby jednostek.
7. Modele zabronione to: Gollum, Złota Jagoda, Tom Bombadil, Sauron Władca Ciemności oraz Balrog.
8. Postacie z Jedynym Pierścieniem tracą możliwość korzystania z niego.
9. Nie stosujemy zasad podnoszenia broni i pasażerów, z wyjątkiem sztandarów.
10. Obowiązują zasady oraz jednostki z najnowszej edycji LOTR’a włącznie z suplementem Ruin Of Arnor i Khazad – Dum.
11. Listy armii klimatycznych są zgodne z Regulaminem Ligi Ogólnopolskiej LOTR SBG.
12. Proxy są zakazane, bohaterowie, którzy posiadają kilka profili (np. Aragorn Obieżyświat, Aragorn Elessar) muszą być przedstawieni odpowiednimi modelami.

III ROZGRYWKA
1. Zostaną rozegrane 3 bitwy po 60 minut każda.
2. Obowiązują uściślenia sędziowskie, decyzja sędziego jest nieodwoływalna.
3. Jeśli któryś z graczy wybije wszystkie modele przeciwnika przed czasem, cel scenariusza uważa się za wykonany.
4. Odległości można mierzyć w calach lub centymetrach, wybór należy do graczy.
5. Strefa rozstawienia 6”/14cm – ta odległość tyczy się wszystkich scenariuszy.
6. Scenariusze są rozgrywane w takiej kolejności, jak są podane.
7. Harmonogram:
8:50 – 9:00 – sprawdzenie obecności, rozlosowanie par.
9:00 – 10:00 – pierwsza bitwa
10:20 – 11:20 – druga bitwa
11:40 – 12:40 – trzecia bitwa
12:40-13:00 – ocena hobby
13:20 – ogłoszenie wyników, rozdanie nagród.

IV SCENARIUSZE
1. Capture a treasure!
Scenariusz polega na zdobyciu skarbu, który znajduje się na środku planszy.
Zasady specjalne scenariusza: w tym starciu celem każdego z graczy jest zdobycie skarbu, który znajduje się na środku planszy. Aby go zdobyć jednostka gracza musi stykać się ze skarbem. Przed swoją fazą ruchu należy wykonać rzut kością. Wyniki 4,5,6 oznaczają, że skarb został odkryty i można go wziąć (można próbować tylko raz na turę). Jednostka, która dźwiga skarb tarci cały ekwipunek poza bronią ręczną oraz zbroją lub ciężką zbroją, jeśli takową posiada. Ponadto jednostka, która ma skarb ma -1”/2cm do ruchu i podczas rzutu na wygranie walki ma -1. Rani normalnie. Skarbu nie mogą dźwigać jednostki o podstawce większej niż piechota (mam na myśli konne, potworzaste). Skarb zostaje zdobyty, gdy jednostka, która go dźwiga wyniesie go za krawędź planszy, z której zaczynał gracz lub, jeśli utrzyma skarb do końca gry. Jeśli model, który niesie skarb zostanie zabity, zdobycz pozostaje w miejscu, w którym umarła jednostka dźwigająca. Można znów próbować go znaleźć.
Za zdobycie skarbu – 300mp

2. Shadow In the dark.
Gra polega na wybiciu 75% armii wroga. Wszelkie ułamki w górę.
Zasady specjalne scenariusza: Gra toczy się w kopalniach morii. Fakt ten sprawia, że jednostki mają różne modyfikatory podane poniżej.
- strefa rozstawienia 12"/28cm
- wszystkie jednostki mają widoczność 12”
- salwa jest zabroniona z powodu stropu kopalni
- wszystkie jednostki, które mogą strzelać, rzucać itp. (czyli posiadają zdolności strzeleckie) mają modyfikator +1 do trafienia (chodzi o statystyki). Np.: Elf z łukiem strzela na 3+. W związku z tym, że jest w kopalni i ma słabszą widoczność strzela na 4+.
Za wybicie 75% armii wroga – 300mp. Jeśli obojgu graczom uda się to otrzymują po 150mp.

3. Arrive the allies.
Podczas tej bitwy gracze mają za zadanie odnaleźć wroga i wyciąć go w pień. Nie są jednak sami. Przybywają do nich sojusznicy.
Zasady specjalne scenariusza: Podczas bitwy do twoich jednostek przybywają sojusznicy. Jest to oddział za 100pkt. Nie liczy się on do żadnych limitów, ani punktacji pod koniec bitwy. Sojusznikami dla dobra mogą być tylko armie dobra, a dla zła tylko armie zła. W 100pkt. Nie może się znaleźć żaden bohater, dowódca czy machina wojenna. Wybierając sojuszników możesz wziąć dowolne jednostki z danej armii. Pamiętaj jednak, że jeśli wybierzesz kilka jednostek z danej armii musisz wybrać także całą resztę z tej armii. Chodzi o zachowanie klimatu danych sojuszników.
Sojusznicy wchodzą z krawędzi, z której zaczynał gracz późniejszych turach. Zależy to od rzutu kością. Jeśli wypadnie 2 – 2 tura, 5 – 5 tura itp.
Za zabicie całej armii wroga – 300mp

V PUNKTACJA
Na koniec każdej bitwy liczone są małe punkty. Ich ogólna liczba wynosi 900mp. 400 za wybicie jednostek wroga, 200mp za wybite jednostki w % oraz 300mp za wykonanie celu scenariusza. Różnice zdobytych punktów przez graczy należy porównać z poniższą tabelą.

różnica 0 - 81 mp. - gracze otrzymują po 10 VP
różnica 82 – 163 - zwycięzca 11 VP, przegrany 9 VP
różnica 164 - 245 - zwycięzca 12 VP, przegrany 8 VP
różnica 246 - 327 - zwycięzca 13 VP, przegrany 7 VP
różnica 328 – 409 - zwycięzca 14 VP, przegrany 6 VP
różnica 410 - 491 - zwycięzca 15 VP, przegrany 5 VP
różnica 492 - 573 - zwycięzca 16 VP, przegrany 4 VP
różnica 574 - 655 - zwycięzca 17 VP, przegrany 3 VP
różnica 656 - 737 - zwycięzca 18 VP, przegrany 2 VP
różnica 738 - 819 - zwycięzca 19 VP, przegrany 1 VP
różnica 820 i więcej - zwycięzca 20 VP, przegrany 0 VP
Gracz, który pałzuje otrzymuje 15VP.

VI CZĘŚĆ HOBBYSTYCZNA
Za część hobbystyczną można dostać następujące punkty:
0-10 – pomalowanie armii
0-3 – ilość pomalowanych modeli
0-5 – konwersje
0-3 – wykończenie podstawek
0-2 – wysiwig
0-1 – rozpiska
0-10 – klimat armii
3 – najlepsza konwersja

a) Pomalowanie armii
50% pomalowanych jednostek – 1VP
100% pomalowanych jednostek – 3VP

Armia pomalowana w 3kolory - 2VP
Armia pomalowana przy użyciu dry brusha, płukanek – 5VP
Armia pomalowana przy użyciu technik powyższych oraz dodatkowa innej – 7VP
Armia pomalowana mistrzowsko – 10VP
Ocenę wystawia sędzia i może czasami zrobić jakiś wyjątek, np. gdy gracz ma pomalowane mistrzowsko zbroja, a armia jest pomalowana na 5VP, gracz otrzyma 6VP.

b) konwersje – liczy się ilość oraz jakość

c) Wykończenie podstawek
50% wykończonych podstawek posypką – 1VP
100% wykończonych podstawek posypką – 3VP


d) Wysiwig
75% jednostek z wysiwig – 1VP
100% jednostek z wysiwig – 2VP

e) Rozpiska – za przedstawienie czytelnej, zawierającej charakterystyki, zasady specjalne itp.

f) Klimat armii
0 – armia Śródziemia
10 – armia czysta

g)Najlepsza konwersja
Podczas turnieju sędzia wybiera najlepszą konwersję. Jest za nią +3VP. Konwersja musi być w rozpisce.

VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sędzia ma prawo ukarać graczy karnymi punktami za:
kłótnie – 3VP
zwlekanie z przynoszeniem wyników – 1VP

Otrzymanie dwa razy punktów karnych jest jednoznaczne z dyskwalifikacją.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GandalfSzary dnia Sob 10:53, 08 Wrz 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Knadus




Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:53, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Cytat:
5. Jeśli ktoś używa jednostek z WD zobowiązany jest przynieś samą gazetę lub wydruk statystyk jednostek ze strony GW. Jeśli ktoś gra jednostkami, które wyszły po głównym podręczniku musi przynieść dany suplement. (np.: Ruin of Arnor, jeśli ktoś będzie grał wojskami Arnoru).


Czyli co, jak gram Easterlingami to MUSZE mieć Shadow in the east??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Śro 17:56, 05 Wrz 2007    Temat postu:

tego raczej nie bo to jest już dość stary podręcznik. Ale Khazad dum i Arnor by sie przydał Wink

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Śro 19:09, 05 Wrz 2007    Temat postu:

1. Pierwszy scenariusz: wolniejsze armie mają przekichane, a że to nie LoME, nie moża sobie zrobić sojuszu z jakowąś konnicą...

2. Drugi scenar: skoro i tak nie ma strzalania to zmniejszmy strefę rozstawiania Wink

3. Trzeci scenar: kto ma pożyczyć 11 krasnoludzkich łuków? Bo sam tyle nie mam a przydadza mi się od posilków Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Śro 19:36, 05 Wrz 2007    Temat postu:

GymlyTheDwarf napisał:
1. Pierwszy scenariusz: wolniejsze armie mają przekichane, a że to nie LoME, nie moża sobie zrobić sojuszu z jakowąś konnicą...

2. Drugi scenar: skoro i tak nie ma strzalania to zmniejszmy strefę rozstawiania Wink

3. Trzeci scenar: kto ma pożyczyć 11 krasnoludzkich łuków? Bo sam tyle nie mam a przydadza mi się od posilków Razz


1. nic już na to nie poradzę....
2. j. w. - nie no żartuje, zmieniłem na 12"/28cm
3. W posiłkach łuków może być max 33% i 50% miotanek. Wszystkie limity broni działają po prostu XD

lista zapisanych:
Adrian „Habbzdung” Brygarczyk – Shire
Jacek „Żaba” Disterheft – Rohan
Maciej „Aragorn” Ostlund – Elfy Leśne


pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aragorn




Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Sady

PostWysłany: Śro 21:19, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Mam pytanie czy światełko powoduje brak modifikatora +1 do strzelania w 2 scenariuszu i czy wpływa to na widocznośc ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Czw 6:20, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Modyfikator pozostaje. Salwy nadal nie masz. Masz normalną widoczność.

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kirdan




Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szare Nabrzeża

PostWysłany: Czw 10:29, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Czyli co, na światełko trafia się na 6/4?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Czw 13:48, 06 Wrz 2007    Temat postu:

W światełko strzela się na 6.

Modyfikator zmienia statystyki przy zwykłym strzale. w światełko strzelają wszyscy na 6, a normalnym strzałem strzela się róznie Wink

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skrzypcio




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Czw 18:43, 06 Wrz 2007    Temat postu:

czy sie niedoczytalem czy faktycznie niema limitu bohow?
a tak przy okazji to czy w 2 scenariuszu mozna wystawiac jednostki latajace?
PS. napewno bede na turnieju tylko niewiem jaka armia (jeszcze)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Czw 18:49, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Nie, limitu na bohów nie ma Wink celowo.


Można wystawić latające stwory.

pozdro

p.s. wiem, ze nie powinno być latających według GW, ale to jest tylko jeden scenar, ta kopalnia jest tylko opisowo, moze równiedobrze być pseudo noc =)

lista zapisanych:
Adrian „Habbzdung” Brygarczyk – Shire
Jacek „Żaba” Disterheft – Rohan
Maciej „Aragorn” Ostlund – Elfy Leśne
Paweł "Gymly" Szymkowiak - krasie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Pią 10:30, 07 Wrz 2007    Temat postu:

Moja armia nie do końca pewna, może przybędę z MoriąRazz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Pią 12:06, 07 Wrz 2007    Temat postu:

ok, ale niech narazie będą krasie ;p

a propo, mam do pożyczenia krasie, łądnie pomalowaną armię Smile

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Knadus




Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:07, 07 Wrz 2007    Temat postu:

Ja będę raczej na pewno, ale jeśli to wypadnie 15 października, to są moje urodziny więc może moi starsi coś wymyślą. Tak czy inaczej spróbuje być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kevin




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z czeluści Dol Guldur czyli Poznań

PostWysłany: Pią 21:15, 07 Wrz 2007    Temat postu:

nie założę sie czy będę bo mam dzionek wcześniej urodziny i nie wiem w jakim stanie będę ja nie mówiąc o mojej głowie Wink
ale myślę że wpadnę z moim DG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Nie 13:13, 09 Wrz 2007    Temat postu:

krsie już pozyczone.

Aktualna lista zgłoszonych:
Adrian „Habbzdung” Brygarczyk – Shire
Jacek „Żaba” Disterheft – Rohan
Maciej „Aragorn” Ostlund – Elfy Leśne
Jakub "Skrzypcio" Skrzypek - mordor
Krzysztof "Patalasik" Patalas - harad
Piotr "Dzik" Dzikowski - Krasie/east
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
habbzdung
NiGGaZ Vinetu



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czempiń

PostWysłany: Wto 13:21, 18 Wrz 2007    Temat postu:

a ja mam pytanie mianowicie, czy jeżeli posiłki muszą być z jednej armii?? (czy mogą być np minasy i krasie??) a tak wogóle, to czy jeżeli posiłki będą z nie mojej
armii, to czy mam 0 za klimat? Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Nie 17:27, 23 Wrz 2007    Temat postu:

a no więc tak:
-posiłki muszą być z jednej armii.
- posiłki muszą być z tej trony co armia: zło lub dobro
- posiłki nie muszą być z twojej armii, mogą być z innej, ale musza spełniać powyższe punkty.

pozdro

1. Adrian „Habbzdung” Brygarczyk – Shire
2. Jacek „Żaba” Disterheft – Rohan
3. Maciej „Aragorn” Ostlund – Elfy Leśne
4. Jakub "Skrzypcio" Skrzypek - mordor
5. Krzysztof "Patalasik" Patalas - harad
6. Piotr "Dzik" Dzikowski - Krasie/east
7. Filip "Kevin" Tuliszka - mordor
8. Bartosz "Małpa" Bartkowiak - moria
9. Marcin "Rudzik" Witczak - raczy krasie...
10. Rodion "Rodion" Marcinkowski - Mordor
11. Mikoła "Dębol" Dębowski - Isengard
Tych dwóch od konca zgłosił habuś
pozdro

EDIT:

Turniej się zbliża, a ludu mało... :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GandalfSzary dnia Nie 18:56, 23 Wrz 2007, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kevin




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z czeluści Dol Guldur czyli Poznań

PostWysłany: Nie 17:56, 23 Wrz 2007    Temat postu:

Mały edit dla mnie-tak dla odmiany zagram Mordorem-muszę wyprobować kilka nowych zabawek przed Bazylem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roodzik




Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z pokoju

PostWysłany: Nie 19:26, 23 Wrz 2007    Temat postu:

GandalfSzary napisał:

Tych dwóch od konca zgłosił habuś


Chyba..tych..3..od..konca Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Śmietnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin