Kiedy chciałbyś, aby odbył się turniej? |
7 marca |
|
0% |
[ 0 ] |
8 marca |
|
0% |
[ 0 ] |
9 marca |
|
100% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tórz
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Śro 10:18, 21 Lut 2007 Temat postu: Następny turniej w Lesznie! |
|
|
Witam. W Lesznie szykuje się kolejny turniej. Mimo, że będzie troszke większe wpisowe, to jednak już będą bardzo porządne nagrody, ale jakie to chciałbym zachować dla własnej wiadomości (może później powiem ) Ale teraz jest problem - ten turniej mogę zorganizować 7, 8, lub 9 marca. Wiem, że to jest środek tygodnia, ale ten dzien bez szkoły nikogo nie zabije Więc głosujcie, kiedy byście chcieli grać, a regulamin będzie w najbliższym czasie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Czw 18:04, 22 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Kuffa stara mnie za nic nie posci:D ale to nic moze jakas blałeczka albo cos tegest:D sie zobaczy podaj szczegoly to pogadamy:D a nagrody;> ja mysle o jakims Komandosie:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tórz
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pią 12:24, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Słuchaj, nagrody będą. Myśle, że nawet fajne Więc przyjeżdżaj z Małpą
A na Komandosa to możemy iść po turnieju W Żabce 4,45 zł - nie jest źle Bo Komandos to taka bardzoej nagroda pocieszenia dla Ciebie, Habz. Jak ze mną przegrasz to utopisz smutki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Pią 13:09, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Tak tak tak:D drogo macie w tym Lesznie.... z drogiej strony w takim razie nie bedzie poczebny ten komandos bo jezeli juz przyjade do bym mial ambiche skopac pare tylkow:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Pią 15:47, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
A na Komandosa to możemy iść po turnieju W Żabce 4,45 zł - nie jest źle |
o ja pie...le ja sie pochalastam... u mnie 5 zł ile ja bym siana zaoszczedził ;/
musze wpasc do was ^^ ale qrwa nie w tygodniu
tylko weekendowo zeby było^^
4 my niggas in the hood^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tórz
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 12:27, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra, to się zobaczy. Tylko jak już to 10 marca To co - pasuje??? Bo to żaden problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Pon 13:04, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ja nic nie obiecuje bo wszystko zalezy od kochanych rodzicow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tórz
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 18:14, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Looz. Ale dobra - to turniej będzie przełozony na 10 marca, bo w powyższe dni większości nie pasuje :/
Regulamin zjawi się w najbliższym czasie. Aha, i proszę o wpisywanie się kto będzie, bo im więcej graczy, tym mniejsze wpisowe będzie Licze tu szczególnie na Czempiń i Kościan , bo fajnie by było, jakbyście przyjechali. A poza tym Poznań też jest mile widziany
(Crack - wreszcie chciałbym poznać Nigga Bossa więc...)
A tak żeby zachęcic - do wygrania będzie puchar za pierwsze miejsce, medale za podium, dyplomy za podium (czyli wygrany zgarnia wszystko). A jak będzie dobra frekwencja to będzie też coś do zżarcia i wypicia
Ukłony do Habbzdunga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Pon 20:19, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
osz puchar.....medal.....dyplom....i cos do zarcia^^ az chce sie jechac^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Theo
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bardzo blisko Poznania
|
Wysłany: Pon 22:45, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nie no co wy grande impreza w Lesznie będzie?;d
Ale ja jednak niestety nie wstąpie z problemów transportowych.
No to udanej imprezy panowie ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Pon 23:47, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ej tesh mi cos transport.... ja potrafilem jakos dotrzec do barda kiedys, teraz do cuba tesh docieram, a miszkam 30pare kilomertuf od poznania! wienc nie narzekaj i przejezdzaj;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tórz
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Wto 12:35, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
theo - wpadnij gymli chce z toba walczyc swoimi krasiami
A jak będzie dobra frekwencja to będą jeszcze jakies dodatkowe nagrody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tórz
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 18:31, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Gdzie: Leszno, ulica Bolesława Prusa 33.
Data: 10.03.2007r.
Zapisy: godzina 9:00 – 10:00
Start: 10:00
Organizator: Paweł "Tuż" Tórz
Wpisowe: 7,5 zł.
I. Warunki Ogólne
1. Armie wystawiamy na 500 punktów.
2. Każdy gracz rozgrywa 3 bitwy po 1h 30 min.
3. W każdej armii musi byś minimum bohater i 10 figurek.
4. Dla każdej armii istnieje inny limit maksymalnej liczby modeli, który można wystawić. . Maksymalnie dla elfów 27 modeli, dla dobrej strony poza elfami 33 modeli - dla złej 39, dla Morii i Angmaru - 45, dla Shire – bez limitu.
5. Zabronione jest wystawianie Golluma, Toma Bombadila, Jagódki oraz postaci z Jedynym Pierścieniem.
6. Wojownicy wyposażeni w łuk/broń miotaną mogą stanowić maksymalnie 33% ogólnej liczby figurek. Osobny limit dla broni miotanej to 50%.
7. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów (z wyjątkiem sztandarów).
8. Bitwy zostaną rozegrane zgodnie z rozpiska zawarta w punkcie III. regulaminu.
9. Odległości mierzone są w calach, za zgodą przeciwnika można zmienić skalę na centymetrową.
10. Scenariusze są podane w kolejnościach w jakich będa rozgrywane.
11. Można uzywac jednostek z WD ale trzeba przyniesc wydruk ich statystyk lub samą gazetke.
12. Armie muszą być (choć w części) pomalowane.
13. Gramy na zasadach nowego podręcznika oraz dodatków, które się po nim ukazały.
II. Punktacja
1. Na koniec bitwy liczone są zniszczone jednostki i dodawane małe punkty(mp) za scenariusz. Różnica małych punktów decyduje o zwycięstwie. Małe punkty są liczone w zakresie 0 -900. Składa się na to 500mp. które można zdobyć za zabicie modeli przeciwnika, 200mp. łącznie za wykonanie scenariusza oraz 200 mp. za rozbicie armii w procentach. Każdy gracz otrzymuje Punkty Zwycięstwa (VP) zgodnie z tabela:
o różnica 0 - 49 mp. - gracze otrzymują po 10 VP
o różnica 50 - 99 - zwycięzca 11 VP, przegrany 9 VP
o różnica 100 - 149 - zwycięzca 12 VP, przegrany 8 VP
o różnica 150 - 199 - zwycięzca 13 VP, przegrany 7 VP
o różnica 200 - 249 - zwycięzca 14 VP, przegrany 6 VP
o różnica 250 - 299 - zwycięzca 15 VP, przegrany 5 VP
o różnica 300 - 349 - zwycięzca 16 VP, przegrany 4 VP
o różnica 350 - 399 - zwycięzca 17 VP, przegrany 3 VP
o różnica 400 - 449 - zwycięzca 18 VP, przegrany 2 VP
o różnica 450 - 499 - zwycięzca 19 VP, przegrany 1 VP
o różnica 500 i więcej - zwycięzca 20 VP, przegrany 0 VP
2. Punkty dodatkowe za malowanie modeli, konwersje, WYSIWYG, wykonanie podstawek, klimat armii, rozpiske mogą mieć maksymalnie wartość 30 VP. Kryteria oceny zawarte są w IV i V części regulaminu.
3. Dodatkowe małe punkty za rozbicie:
o za 50% zniszczonej armii wroga - +100 małych punktów
o za 100% zniszczonej armii wroga - +200 małych punktów
III. Scenariusze
1. Riders of the storms
Cel misji:
Na polu bitwy znajduja sie 4 skarby ktorych strzega rots w liczbie 2. Maja one statyski serpena z elfen bladem z tym, ze maja zasady wierzchowca, ale sa modelami pieszymi:
Serpen
W4 S3 O4 A1 Ż1 M3
Wkwipunek
Elven blade i zbroja.
Aby znalesc skarb trzeba podejsc do skarbu i wyrzucic na kostce 5+ (przy jednym skarbie mozna szukac raz na ture).
Kiedy ta czynnosc sie uda obok skarbu pojawiaja sie RoTS ,ktorymi kieruje przeciwnik i moze szarzowac tylko na figurke ktora ma skarb lub jesli jest to niemozliwe szarza w kierunku owej figurki( przeciwnik kieruje nimi w swojej fazie ruchu).
Figurka ktora podniosła skarb traci cały ekwipunek poza zbroja i ma "-1 "we walce.
Jezeli uda sie zabic figurke niosacom skarb, trafia on na miejsce bazowe.
Celem scenariusza jest skolekcjonowanie wszyskich 4 skarbow, które
mozna albo utrzymać, albo wynieść poza planszę (figurka porusza sie pełen ruch ze skarbem), ale w tedy figurka znika i nie uczestniczy w grze (ale nie liczy sie do 50 %).
Za każdy skarb jest 50mp.
Strefa rozstawienia :
8cali/20cm wzdłuż krawędzi stołu.
2. Gracze mają tajne zadanie, losowane przed grą przez sędziego. Odpowiedni rzut kością daje następujący cel scenariusza:
1. Zająć ćwiartki (za każdą ćwiartke 50mp.).
2. Zająć lasek (za zajecie lasu 200mp.).
3. Zabić wszystkich wrogów (za zabicie wszystkich wrogów 200mp.).
4-5. Zabić generała (za zabicie generała jest 200mp.).
6. Dowolnie wybrany scenariusz z powyższych (wybiera gracz).
Strefa rozstawienia :
8cali/20cm wzdłuż krawędzi stołu
3. Surfing time:
Cel misji:
15% armi musi opuscic plansze (dotykając krawędzi rozpoczęcia przeciwnika), ale po dotknieciu krawedzi nadal uczestnicza
w grze (jako, że juz wrócili z surfowania; 200mp. za wykonanie - jak przeciwnik również wykona, to po 100mp.)
Strefa rozstawienia :
8cali/20cm wzdłuż krawędzi stołu
IV. Część hobbystyczna
Dodatkowe duże punkty:
-0-10 klimat armii
-0-10 za jakość pomalowanej armii
-0-5 za wykonane konwersje
-0-3 za wykonanie podstawek
-0-2 za czytelną, zawierajacą charakterystyki, punktacje i liczbe modeli rozpiskę
1. Ocena malowania przyznawana uznanowo przez sędziego w skali od 0-10VP
Pod ocene bieże sie tylko armie w 50% pomalowane.
Obowiazuje ocena uznaniowa.
2 Konwersje:
0 – 5
Punkty za jakość, ilość i staranność w wykonaniu konwersji przydziela sędzia.
3. Podstawki:
0 - brak zrobionych podstawek
1 – podstawki zrobione w 50% min. Pomalowane z jakąś posypką.
2 - podstawki zrobione w 75% min. Pomalowane z jakąś posypką.
3- podstawki zrobione w 90% min. Pomalowane z jakąś posypką.
4. Klimat armii:
-armia ,,czysta" 10VP
-sojusz 5 VP
-armia Śródziemia 0pkt
5. Rozpiska
Za przedstawienie estetycznej i zawierającej wyposażanie, statystyki i umiejętności jednostek gracz otrzymuje 1 lub 2 VP (ocena organizatora).
6. Za Proxy odejmowane są VP:
Za każdego proxa -1VP
V. Armie Klimatyczne i Sojusze
http://www.lotrwielkopolska.fora.pl/viewtopic.php?t=249
VI. Postanowienia końcowe
Sędzia ma prawo ukarać gracza punktami karnymi odejmowanymi od VP. Pierwsze ostrzeżenie 1VP, drugie ostrzeżenie 5VP, 3 ostrzeżenie jest równoznaczne z usunięciem gracza z turnieju. Także może odjąć za przedłużanie bitwy lub za późne przynoszenie wyników.
VII. Uściślenia sędziowskie.
1. Walka dwóch armii reprezentujących tą samą stronę - armie traktujemy jako wrogie. Nie uzyskują one żadnych korzyści ze specjalnych zasad przeciwnika np. w przypadku walki dwóch armii Gondoru bonus ze sztandaru Boromira otrzymuje tylko ta armia w której rozpisce znajduje się Boromir CoWT.
2.Legolas/ Haldir- kiedy strzelają salwą maja tylko jeden strzał
3.Legolas strzelając do modelu na wierzchowcu może użyć swej specjalnej zasady, aby zadecydować, że trafia konkretnie w jeźdźca albo wierzchowca. .
4.Elfijskie płaszcze działają jedynie jeśli model znajduje się za przeszkoda terenową.
5.Grima:
-biedny Grima nie może zostać zabity bezpośrednim trafieniem magicznym pociskiem czarodzieja dopóki żyje Saruman.Może być jednak zabity trafieniem pośrednim
- zaklęcia mogą być rzucane na Grimę.
- Grima wyłącza stosowanie zasady volley fire (strzelanie salwą) w promieniu 6" zarówno dla armii dobra jak i zła. Dotyczy to również strzelania z machin bojowych, aczkolwiek w przypadku Avengera i Siege bow/Balisty odległość maleje do 3"
6.Denethor - Zasada „broken mind” działa nawet jeżeli walczą ze sobą dwie armie dobra.
7.Bębny goblińskie- w przypadku walk dwóch armii złych bębny obniżają odwagę wrogiej armii , mimo, że reprezentuje ona stronę zła.
8.Strefa kontroli modelu - model pod wpływem zaklęć: transfix, command, compel, immobilise ma strefę kontroli.
9.Model oszołomiony (po rzuceniu na niego czaru) - nie może wspierać włócznią.
10. Czar "Cast Blinding Light"- katapulta oraz trebusz trafiają w modele osłonięte "światełkiem" na 4+ a nie na 6-tce.
11.Niewyszkoleni załoganci - katapulta/trebusz obsługiwana przez niewyszkolonych załogantów trafia tylko na 6-tce.
12.Sztandary magiczne - mogą być normalnie podniesione przez zwykłe modele po śmierci niosącego je bohatera, na normalnych zasadach podnoszenia sztandaru
13.Strzelanie/rzucanie czarów a wzrost modeli- modele dzielimy na kilka grup wzrostu
a) modele na standardowych podstawkach piechoty
b) modele nma podstawkach kawaleryjskich
c) pozostałe modele
Zasady dotyczące Mumakila określone są w podręczniku głównym i nie stosujemy do nich tego punktu uściśleń.
Nieważne czy model siedzi, klęczy (np. ranger of Gondor) czy stoi na kamieniu (Gandalf z TTT) itp. Zawsze jest traktowany jak model o tej samej wysokości.
Nie można strzelać/rzucać zaklęć w model znajdujący się w trzecim szeregu istot o tej samej wielkości lub większych- dwa pierwsze szeregi zasłaniają całkowicie pole widzenia. Model w drugim szeregu jest zawsze widziany, niezależnie od tego czy zasłania go hobbit, czy troll. Oczywiście każdy szereg między strzelcem a celem traktujemy jako przeszkodę.
14. Lasy
Z lasów i do lasów można strzelać salwą (volley fire).
Widoczność w głąb lasu i w lesie wynosi 3 cale.
Strzelanie do/ z lasu jest możliwe (oczywiście cel musi być widoczny) rozpatrujemy je tak, jakby cel znajdował się za przeszkodą terenową (jeden rzut na in the way niezależnie od tego, jak głęboko lesie znajduje się model. Model znajdujący się na krawędzi lasu może strzelać poza las bez rzutu na "in the way".
W lesie nie można strzelać z drugiego szeregu.
W lesie nie wykonujemy rzutu na przemieszczenie modelu trafionego blastem. Model otrzymuje trafienie z siła 5, jest przewrócony w miejscu w którym stał.
15. Wszystkie modele poza wymienionymi poniżej mają hand weapon:
Galadriela, Tom Bombadil, Goldberry, Fredegar Bolger, hobbit archers, Celeborn (aczkolwiek może on wykupic elven blade)
16.White/wild wargs nie mogą być używane jako wierzchowiec.
Sędzia i organizator zastrzega sobie prawo zmiany w regulaminie o której musi poinformować graczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tórz dnia Śro 12:25, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Pon 18:34, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jako podręczna księga sędziego wprowadzam zmiany: limity dla cwelfów 27, dla dobra 33, dla zła 39, dla Morii 45, dla Shire b.o.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tórz
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 18:36, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Już poprawione.
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Pon 20:09, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ostre limity jak na tyle pkt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Theo
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bardzo blisko Poznania
|
Wysłany: Pon 21:25, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
No limity srogawe.
I jeszcze jedno :
Panu Bogu dziękujcie, że nikt Shirem nie gra, bo taki turniej to hobbitki :
jezeli jedna jednostka po 3pkt to ja bym dał :
Tego co ma 28'' SF i hobbitów ile wlecie.
Wniosek ?
Hobbity ponad 100 jednostek na przykład na 20 elfów o0
Ale jak już mówiłem nikt nie gra Shire ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Pon 21:32, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Niestety ja sie nie zjawie nie wiem co z malpa, i jedna rada odemnie, przeluzcie ten turniej na tak za misiac dajce go na poczontek kwietnia albo ze tydzien po cubowym to sie zjawie tak to troche za szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Wto 17:04, 06 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
No, Shire jest b.o. tak dla picu a limity takie a nie inne, bo... ano bo ludzie jeszcze tyle figur nie mają. LotR w Lesznie wciąż dopiero raczkuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Theo
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bardzo blisko Poznania
|
Wysłany: Wto 19:10, 06 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Imo te limity są nawet ciekawe, bo wtedy nie mamy "bezsensownej nawalanki" jak to często bywa na 500-600pkt. gdzie liczba jednostek jest astronomiczna i często 1,5h nie starczy żeby bitwe rozsztrzygnąć.
Z takimi limitami można sie pobawić w stratega a nie hallelujah i do przodu.
Niestety sie nie zjawie, i szkoda :/ chętnie bym na takie limity pograł.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tórz
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 12:37, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
WYNIKI:
1. Paweł "Tuż" Tórz 9pkt
2. Bartosz "Małpa" Bartkowiak 7pkt
3. Jakub "Tytus" Rozwalka 5pkt
4. Damian "Thranduil" Chodziak 3pkt
5. Łukasz "George" Raburski 2pkt
6. Piotr Tórz 1pkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Pon 12:48, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Zaznczmy, że Piotr Tórz wystąpił gościnnie w wyniku ostrej choroby mej Ale już za miesiąc znowu imprezka u nas Tym razem angina mnie nie dopadnie, za to JA dopadnę WAS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SyncNikon
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pon 15:40, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
przyjedźcie do cub'a to ja was dopadne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tórz
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 17:22, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Heh, jak Gymly (znowu) pożyczy mi swoje Krasie, to...     
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Pon 17:34, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jery Sylikon nie panosz sie tak Czekaj czekaj nastepny turniej w Cubie znowu nie bedzie nalerzal do ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|