|
|
Autor |
Wiadomość |
Ajas
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:11, 03 Lip 2008 Temat postu: Turniej Parowy LoME 2 x400 Poznań [Bard] 11 VII 2008 |
|
|
Sklep „Bard” zaprasza na turniej LotR’a który odbędzie się 11 VII 2008
ZASADY LEGIONÓW ŚRÓDZIEMIA (LEGIONS OF MIDDLE-EARTH) turniej parowy 2x 400
BARD - CENTRUM GIER POZNAŃ
UL. ŚW. MARCIN 41, 61-806 POZNAŃ
TEL. (061) 853-82-77, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Wstęp: 20 zł od zespołu
10:00 – 10:30 – zapisy
11:00 – 12:30 – pierwsza bitwa
12:30 – 12:40 – pierwsza przerwa
12:40 – 14:10 – druga bitwa
14:10 – 14:40 – druga przerwa (obiadowa)
14:40 – 16:10 - trzecia bitwa
16:10 – 16:20 – liczenie wyników
16:40 – zakończenie turnieju
I Warunki Ogólne
1. Każdy zespół (2 osoby) wystawia 2 armie na 400pkt (jedna musi być z sił „dobra" a druga z sił „zła”).
2. Rozpiski i zgłoszenia (jak na razie przyjmiemy 12 drużyn) należy wysyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] do 10 VII 2008 do godziny 23:59.
3. W każdej armii muszą się znaleźć minimum 3 jednostki (w tym bohater) aż do maksymalnej ilości 50 modeli.
4. Limit łuków 33% ogólnej liczby figurek.
5. Limit maszyn w każdej rozpisce to maksymalnie 2.
6. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów (z wyjątkiem sztandarów).
7. Gramy na centymetry albo cale (wybór graczy, choć cale mają "pierwszeństwo").
8. Gramy na zasadach podręcznika „Legions of Middle-Earth” oraz dodatków, które się po nim ukazały.
9. Gramy na uściśleniach zasad Ligi Ogólnopolskiej LotR SBG sezon 2008/2009.
10. Jednostki z WD są całkowicie zabronione.
11. Każdy gracz jest zobowiązany do posiadania miarki, kości, długopisów i rozpiski (4 egzemplarze) brak każdego z powyższych elementów skutkuje karą -1 VP.
12. Proxowanie (zastępowanie modeli innymi) jest możliwe, choć karane -2VP za 3 sztuki.
13. Gracze z jednej drużyny rozgrywają swoje bitwy osobno – ich wyniki podlegają zsumowaniu, daje to ogólny wynik za całą bitwę.
II Rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 3 bitwy. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 120 minut.
2.Gramy na stołach o wielkości 48” na 48” (120 cm na 120 cm).
3. Tereny można przesuwać wyłącznie za zgodą sędziego.
4. Gra kończy się wraz z wykonaniem scenariusza, bądź z zakończeniem czasu.
5. Wybicie wroga do zera nie równa się wykonaniu scenariusza.
6. W razie wątpliwości należy odwoływać się do podręcznika głównego i rozszerzenia Lome, a jeśli to nie przyniesie efektu, do sędziego.
7. Jeśli okaże się, że jest nieparzysta liczba par, ostatnia para w klasyfikacji otrzymuje tzw. BAY-a (23 VP).
III. Punktacja
1. O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, w przypadku takiej samej ilości VP dwóch par pod uwagę bierze się wynik małych punktów.
2. Za każdą bitwę otrzymujemy punkty zgodnie z wynikiem scenariusza:
- Wielkie Zwycięstwo +17 VP
- Małe Zwycięstwo +13 VP
- Remis +10 VP
- Mała Porażka +7 VP
- Wielka Porażka +3 VP
3. Punkty dodatkowe.
- Punkty są przyznawane oddzielnie dla armii dobra i armii zła.
- WYSIWYG (pełna zgodność ekwipunku z wyglądem figurki; jeżeli w rozpisce twój kapitan ma tarcze, figurka też musi ją mieć) +2VP
- Hobbystyka (0-10pkt):
• Malowanie (0-5pkt.)gdzie 5pkt. przysługuje za armię całkowicie pomalowaną, 4pkt. za pomalowaną w ponad 75%, a 3pkt. za pomalowaną w ponad 50%.
• Podstawki (0-2): 2pkt. za podstawki wykonane różnymi technikami(100%), 1pkt. za podstawki jedynie pomalowane lub wykonane posypką.
• Konwersje (0-3) 3pkt. za 25% satysfakcjonujących konwersji
IV. Przepisy porządkowe
W skrajnych przypadkach (oszukiwanie, próby oszustwa, przeciąganie gry, kłótnie, wyzwiska, przeklinanie, spożywanie alkoholu i palenie tytoniu na terenie sklepu i w jego obejściu, zakłócanie porządku turnieju, niszczenie mienia), gracze mogą zostać ukarani odjęciem punktów bądź dyskwalifikacją i usunięciem z turnieju. Dyskwalifikacja łączy się ze zweryfikowaniem wszystkich meczy danej osoby na 0:34.
Sędzia jest osobą podejmującą wszelkie decyzje. Decyzje sędziego są nieodwołalne. Nie przysługuje na nie zażalenie.
V. Scenariusze
1) „Zabić króla!” (To Kill a King)
- Strefa rozstawienia 18"/42cm od rogu stołu
- Celem jest zabicie Lidera przeciwnika
PUNKTACJA
- Za zabicie Lidera przeciwnika, uniemożliwienie przeciwnikowi wykonania jego celu oraz przeżycie ponad polowy jednostek własnej armii = Wielkie Zwycięstwo
- Za zabicie Lidera przeciwnika, uniemożliwienie przeciwnikowi wykonania jego celu, oraz śmierć ponad połowy jednostek z własnej armii = Małe Zwycięstwo
- Śmierć obu Liderów w jednej turze, bądź też przeżycie obu = Remis
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.
2) „Spotkajmy się przy świetle księżyca" (I’ll Met by Moonlight)
- Rozstawienie: Połowa modeli [ułamki w górę] (z maksymalnie jednym Bohaterem) wystawia się w pasie między 18"/42cm a 24"/60 cm od krawędzi. Reszta Armii 3"/8cm od krawędzi stołu
- Celem jest zabicie wszystkich modeli przeciwnika
PUNKTACJA
- Za całkowite wybicie przeciwnika i zachowanie ponad połowy jednostek przy życiu = Wielkie Zwycięstwo
- Za całkowite wybicie przeciwnika i przy śmierci ponad połowy jednostek = Małe Zwycięstwo
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.
- Zasada Specjalna: widoczność ograniczona do 12"/28cm. Wszystkie ataki dystansowe otrzymują +1 do ranienia
3. Zdobyć i utrzymać” (Take and Hold)
- Na początku figurki nie są wystawiane
- Figurki wystawiane są na zasadzie posiłków: (rzut k6 na każdy model- Bohaterowie mogą zmieniać Potęgą)
1-2 model nie wchodzi w tej turze
3-4 model wchodzi z dowolnej krawędzi, więcej niż 6"/14cm od rogu stołu, Przeciwnik decyduje z której krawędzi,
5-6 jak wyżej, tyle że gracz sam decyduje z której krawędzi;
- Rzucamy na końcu swojej Fazy Ruchu i modele nie mogą szarżować, kiedy wchodzą
- Celem jest kontrolowanie znacznika, który znajduje się na środku stołu
PUNKTACJA
- Za posiadanie przynajmniej jednego modelu (całe podstawki) w zasięgu 3"/8cm od Znacznika, gdy przeciwnik nie ma w nim żadnego modelu = Wielkie Zwycięstwo
- Za posiadanie większej ilości modeli (całych podstawek) w zasięgu 3"/8cm od Znacznika = Małe Zwycięstwo
- Obaj gracze w ostatniej turze starcia posiadają równą ilość jednostek wokół znacznika = Remis
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.
Jeśli pojawią się jakieś pytania chętnie odpowiem.
<Specjalne>
Proszę o zaznaczenie w tym temacie wysłania rozpiski!
Sędzia:
Adam "Ajas" Sokół w razie pytań proszę dzwonić 698 770 201 albo pisać na nr gg 1159639
Pozdrawiam, Ajas
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ajas dnia Pią 13:48, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Theo
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bardzo blisko Poznania
|
Wysłany: Czw 20:25, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Taka moja skromna sugestia. 120 minut to chyba trochę sporo jak na 400pkt i to w dodatku na LoME. Wręcz za dużo. No cóż, ale jak kto lubi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ajas
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:39, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
LISTA ZGŁOSZEŃ
1 Łukasz "Mróva" Mrula + Mikołaj, "IRON666" Adamiak
2 Mateusz "Imrihil" Ledzianowski + Grzegorz "Sauron" Walendowski
3 Paweł "Gymly" Szymkowiak + Damian "Thranduil" Chodziak
4 Haba + Roodzik
5 Wojciech "Pluto" Pluciński + Michał Szczelina
6 Józef "Dinnin Do Urden" Kołaczyk <dobro> + ?
7...
...
12
Zwykła czcionka - zgłoszenie
Pogrubiona czcionka - zgłoszenie + rozpiska
? oczekiwanie na "partnera/partnerkę"
Pozdrawiam, Ajas
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ajas dnia Śro 17:22, 09 Lip 2008, w całości zmieniany 13 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mróva
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: skądinąd ;P OsW!
|
Wysłany: Pią 7:32, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, tak, kompletnie przeoczyłem, ale Theo dobrze mówi. Ajas - 90 minut wystarczy z nakładem, a dla przyjezdnych to też plus że krócej Skróc bitwy, ale obowiązkowo wydłuż drugą przerwę! Do obiadowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ajas
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:29, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Na małą zachętę dodam, że sklep w dniu turnieju opuszcza ceny wszystkich produktów do LotRa o 5% ^^
Pozdrawiam, Ajas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ajas
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:23, 07 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Szczerze mówiąc wstyd mi jak widzę zawartość poznaniaków w poznańskim turnieju LoTR'a...
Pozdrawiam, Ajas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Śro 16:14, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Niektórzy pracują, a piątek to dzień roboczy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Śro 18:39, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Popieram przed mówce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Śro 21:10, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A to to jest w piątek?;| to ja się raczej wypisuję, bo praca najpierw;) ;/;/;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Czw 18:06, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jak ci nie pasi w piatek haba to wpadnij w sobote do cube'a z rudziolem bo jest na LO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|