|
|
Autor |
Wiadomość |
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Sob 20:41, 05 Kwi 2008 Temat postu: Drugie starcie - parówka LO 2*400pkt |
|
|
WITAM!
Mam zaszczyt wszystkich zaprosić na kolejny już turnieju, z serii "Starć". Po dość udanym zeszłorocznym Pierwszym Stariu w tym roku startujemy z Drugim Kto był rok temu wie jak było, niech pomnoży wszystko razy dwa i mu wyjdzie to co planujemy na ten roku xD
Poniżej regulamin.
Sady/k Poznania
Centrum Kultury i Sportu, ul. Poprzeczna
Data: 23 czerwca 2008r (poniedziałek)
Godzina: 9:00 (zapisy)
Wlot: 30zeta od pary
I. Informacje ogólne:
1.Turniej jest lokalem Ligi Ogólnopolskiej LotR SBG oraz Chalengerem Ligi TwieRdzy.
2.Wejściówka na turniej wynosi 30zł od pary. O
soby towarzyszące oczywiście darmowo.
3.Pary pierwszej tury zostaną rozlosowane, następnie przeciwnicy będą dobierani systemem szwajacarskim. Można rzucać wyzwania w pierwszej bitwie.
4.Zgłoszenia zawierające rozpiski (format txt, html, doc) oraz dane graczy z pary należy przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] terminie od dziś do 8 czerwca 08.
Potwierdzenie zgłoszenia powinno nastąpić w ciągu maksymalnie 3 dni. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z tym, że zgłoszenie nie dotarło.
5.Gracze muszą posiadać przy sobie czytelne rozpiski obu armii, kartki, coś do pisania, miarkę i kostki. Zależnie od używanych jednostek, również ksera/wydruki WD lub suplementów, które ukazały się po Podręczniku Głównym nowej edycji (np.: Harad, jeśli ktoś będzie grał nowymi wojskami południowców).
7.W regulaminie mogą wystąpić nieznaczne zmiany, które będą niezwłocznie ogłaszane.
8.W planach atrakcyjne nagrody, nie tylko za podium
9. Gramy na stołach 72”*48” (szerokość*długość)
II. Kompozycja armii:
1.Każdy para wystawia dwie armie na 400pkt.
2.Obydwie armie muszą być pomalowane (powtarzam - pomalowana, a nie upaćkane na 3 kolory, jak to się zdarza na turniejach WFB). Wymagane jest również wykończenie podstawek.
3.Limity jednostek dla poszczególnych armii:
36 – Elfy
40 – dobro
45 – zło
51 – moria, shire
4. W każdej armii musi znajdować się minimum jeden bohater. Bohaterowie imienni nie mogą się powtarzać w armiach w parze.
5.Maksymalnie 33% modeli może mieć broń strzelecką (poza Szarą Drużyną - 100% łuków).
6.Maksymalnie 33% jednostek może pochodzić z White Dwarfa (jeśli takowe będą, należy mieć ksero//wydruk strony z WD ze statystykami danych jednostek).
7.Modele zbanowane to Gollum, Goldberry, Tom Bombadil, Balrog, Sauron.
8.Nie można używać pierścienia – postacie z pierścieniem mogą być wystawiane, ale tracą wszelkie bonusy z nim związane.
9.Nie stosuje się zasad związanych z podnoszeniem broni oraz pasażerami.
10.Obowiązują zasady i jednostki z najnowszej edycji LotRa, z suplementami do Haradu włącznie.
11.Listy armii klimatycznych zgodne z Regulaminem Ligi Ogólnopolskiej LotR SBG, armie nieklimatyczne nie zostaną dopuszczone do rozgrywek.
12.Oczywiście nie można proxować żadnych figurek, a bohaterowie mający 2 profile (np.. Borormir FotR i CoWT) muszą być przedstawieni odpowiednimi figurkami.
13. Stand Fast (break), sztandar oraz inne tego typu zasady działają na jednostki obydwu armii w parze.
14. Czary typu Przerażająca Aura działają jak wyżej.
15. W parze nie można łączyć armii dobra ze złem.
III. Rozgrywka:
1.Rozegrane zostaną 4 bitwy, każda po 2h.
2.Obowiązują uściślenia sędziowskie.
3.Odległości można mierzyć zarówno w centymetrach, jak i calach, jest to zależne od wyboru graczy.
4.Strefa rozstawienia 12”/28cm.
IV. Harmonogram turnieju:
1.bitwa 9:30 – 11:30.
2.bitwa 11:45 – 13:45
3.bitwa 14:00 – 16:00
4.bitwa 16:15 – 18:15
Test wiedzy – 18:30
Ogłoszenie wyników – 19:00
V. Scenariusze:
1.Zdobyć i utrzymać.
Zadaniem graczy jest mieć jak najwięcej figur na wzgórzu na koniec gry.
Pkt. za scenariusz:
- gdy obaj gracze maja tyle samo modeli na wzgórzu to otrzymują po 200mp.
- jak jeden z graczy ma więcej modeli to zwycięzca otrzymuje 250mp. a przegrany 150mp.
- gdy jeden z graczy ma dwa razy więcej modeli to otrzymuje 400mp.
2.Posłaniec
Celem graczy jest przeprowadzenie dwóch posłańców przez przeciwną krawędź planszy. Obydwie pary mają po dwóch posłańców.
Statystyki posłańca:
F4 S3 D5 A2 W2 C5 M1* W3 F2
Ekwipunek:
Broń ręczna, ciężka zbroja
*- posłaniec nie może wykonywać bohaterskich czynów.
Zasada specjalna:
Tylko jeden posłaniec ma tajną wiadomość. Pod koniec gry rzuć kością. Jeśli wypadnie 1 posłaniec, który przeżył/wyszedł nie miał wiadomości – nie wykonałeś scenariusza.
Warunki zwycięstwa:
-Duże zwycięstwo, gdy twój posłaniec wyjdzie, a wrogi zginie – 400mp
- Średnie zwycięstwo, gdy twój posłaniec wyjdzie, a wrogi przeżyje, ale nie wyjdzie – 250mp, 150mp
- Remis, gdy żaden posłaniec nie wyjdzie – po 200mp
3. Na pomoc sojusznikom.
Przed grą pary rzucają kością, ta, która uzyska więcej wybiera, gdzie się wystawia. Jedna para wystawia obydwie armie 20”od środka stołu. Druga para wystawia jedną armię 8” od środka stołu, a druga armia wchodzi w 3turze z dowolnej krawędzi, 6” od niej.
-duże zwycięstwo jest wtedy, gdy różnica pkt miedzy graczami w stratach jest większa, niż 400pkt. wtedy zwycięzca otrzymuje 400mp.
-małe zwycięstwo jest wtedy, gdy różnica pkt miedzy graczami w stratach jest mniejsza, niż 400pkt ale większą niż 200pkt. wtedy zwycięzca otrzymuje 250mp a przegrany, 150mp.
-remis jest wtedy, gdy różnica pkt miedzy graczami w stratach jest mniejsza niż 200pkt. wtedy gracze otrzymują po 200mp.
4.Drugie Starcie
Armie spotkały się już raz… Było to dawno, ale walki toczyły się dalej. Dziś rozstrzygną się losy wszystkich. Nadszedł czas na DRUGIE STARCIE. Starcie, które przejdzie do historii.
Celem scenariusza jest pokonanie całej armii wroga. Z racji, że konflikt trwa już od niepamiętnych czasów, a twoi wojownicy chcą zakończyć tą wojnę w scenariuszu obowiązuje dodatkowa zasada:
Zamykamy teatrzyk – obydwie armie są zdecydowane zakończyć jak najszybciej bezsensowny konflikt. Aby oddać tą sytuację przeciwnicy mają możliwość wykupienia dodatkowych opcji dla swoich jednostek. Za każdego bohatera imiennego gracz ma 2pkt, a za każdego niemiennego ma 1pkt. Na start para otrzymuje 3pkt. Punkty liczy się razem na parę.
2pkt – podwójny ruch
2pkt – podwójny strzał
2pkt – zdanie męstwa w jednej turze
3pkt – Wybrane 5jednostek otrzymuje +3” ruchu na całą grę
5pkt – Wybrane 10jednostek otrzymuje modyfikator -1o i +1s na jedną turę
8kt – wybrany bohater może odzyskiwać punkty potęgi, woli oraz losu rzutem na k6 5+
8pkt – cała armia otrzymuje na jedną turę +1s i -1o
Warunki zwycięstwa:
-Duże zwycięstwo jest, gdy wybijesz dwa razy więcej jednostek przeciwnika, niż on tobie – 400mp
- Średnie zwycięstwo jest, gdy zabijesz więcej jednostek wroga, niż on twoich – 250mp i 150mp
-Remis jest wtedy, gdy oboje zabijecie po tyle samo modeli, wtedy gracze otrzymują po 200mp.
VI. Punktacja:
Liczy się punkty za modele zabite oraz te, które uciekły z pola bitwy (maks 800MP).
Do tego punkty za scenariusz (maks 400MP).
Łącznie z jednej bitwy można uzyskać maksymalnie 1200MP.
Progi VP:
Różnica 0-100 MP 10-10 VP
101-200MP 11-9VP
201-300MP 12-8VP
301-400MP 13-7VP
401-500MP 14-6VP
501-600MP 15-5VP
601-700MP 16-4VP
701-800MP 17-3VP
801-900MP 18-2VP
901-1000MP 19-1VP
>1001MP 20-0VP
Dodatkowe punkty przyznane zostaną za:
1.Część hobbystyczna
malowanie – 0-7VP
konwersje – 0-4VP
podstawki – 0-3VP
WYSIWYG – 0/4VP
klimatycznie stworzona, czytelna rozpiska 0-2VP.
3.Test wiedzy, z którego można zdobyć 0-10VP.
Łącznie z bitew można zgromadzić 80VP, z dodatków 30VP. Razem maks 110VP.
VII. Przepisy porządkowe.
Punkty karne:
Sędzia będzie karać graczy jednym punktem karnym za każdą minutę opóźnienia w oddaniu wyników bitwy.
Punkt karny oznacza odjęcie 1 VP z klasyfikacji końcowej. Pod koniec każdej bitwy sędzia będzie ogłaszał, ile czasu zostało do końca bądź nakazywał rozegranie ostatniej tury.
Punkty karne mogą zostać również przyznane za nieetyczne zachowanie, chamstwo, kłótnie itp.
W razie jakichkolwiek problemów, prosimy zawsze wołać sędziów – na przykład, gdy jedna ze stron wyraźnie przedłuża grę. Jeśli coś takiego zostanie stwierdzone, gracz przedłużający może zostać ukarany nawet 10 punktami karnymi! W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.
Decyzje sędziów są nieodwołalne.
Podczas turnieju obowiązuje zakaz spożywania alkoholu pod groźbą usunięcia z turnieju!
SPONSOR I PATRON TURNIEJU:
SPONSOR:
WSPÓŁORGANIZATOR:
CKiS w Sadach (Gmina Tarnowo Podgórne)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GandalfSzary dnia Nie 7:58, 06 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
habbzdung
NiGGaZ Vinetu
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: Sob 23:28, 05 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A co z breakiem? łacznie czy osobno(bezsens?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Nie 7:58, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
"13. Stand Fast, sztandar oraz inne tego typu zasady działają na jednostki obydwu armii w parze. "
Pod ten punkt zachacza brejk, ale zaraz dopiszę. Jednostki z pary, które umarły liczy się wspólnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skrzypcio
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Nie 12:47, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
podoba mi sie pomysl parówki juz dawno niebylo czegos takiego tylko czemu to musi byc (bez obrazy) na takim zadupiu niedalo by sie tego zorganizowac w miejscu które wszyscy znaja (jakis cube czy bard na przykład )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Nie 13:47, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Skrzypcio napisał: | podoba mi sie pomysl parówki juz dawno niebylo czegos takiego tylko czemu to musi byc (bez obrazy) na takim zadupiu niedalo by sie tego zorganizowac w miejscu które wszyscy znaja (jakis cube czy bard na przykład ) |
Niestety niet...
1. Chciałem robić, tam gdzie rok temu.
2. W Bardzie byśmy się nie pomieścili.
3. Jeśli miałoby być w Cube to Florek by musiał sędziować.
4. Jak do nas dojechać wie truszke osób
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
roodzik
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z pokoju
|
Wysłany: Nie 14:04, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Skrzypcio napisał: | tylko czemu to musi byc (bez obrazy) na takim zadupiu |
Sady- metropolia niedaleko wsi Poznań
Ja sie pojawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Nie 15:28, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
roodzik napisał: |
Sady- metropolia niedaleko wsi Poznań
Ja sie pojawie |
Masz tymbarka ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gokish
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:38, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
GandalfSzary napisał: | roodzik napisał: |
Sady- metropolia niedaleko wsi Poznań
Ja sie pojawie |
Masz tymbarka ;p |
tez chce za to ze jade z BDG xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mróva
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: skądinąd ;P OsW!
|
Wysłany: Sob 13:58, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Masz bliżej niż my kaczuszko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|