Autor |
Wiadomość |
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Śro 20:26, 26 Lip 2006 Temat postu: Scenariusze |
|
|
Proponuje w tym temacie umieścić zaproponowane przez nas scenariusze do rozgrywania na turniejach. Czas chyba coś z tym zrobić i przestać grać w coś tak banalnego jak zabić generała czy wyrzynka. Niech każdy kto ma jakiś oryginalny pomysł i wenę twórczą zamieści tu swoje scenariusze, tak jak jest w regulaminach a ja będę je wklejał do swojego postu tak że będą zawsze na wierzchu. Uważam to za dobry pomysł- z organizacją turniejów będzie łatwiej, bo wybierze się stąd scenariusze i gotowe Te na których nadal graliśmy niech tu będą, ale mówie, żeby sukcesywnie je eliminować z rozgrywek. No to do dzieła
1. Dominacja
Na stole znajdzie się 6 znaczników, które należy zdobyć i utrzymać. Za utrzymanie rozumie się posiadanie w ostatniej turze większej ilości modeli stykających się ze znacznikiem niż przeciwnik.
Rozstawienie 6" od krawędzi stołu.
Znaczniki rozlokowane są 12" od krawedzi gdzie sie zaczynało i 18" od bocznych krawedzie oraz 18" od siebie.
Za utrzymanie znacznika po swojej stronie stołu gracze dostają po 50pkt., a za znacznik po stronie przeciwnika- 150pkt.
2. Zagubieni
Panuje mgła- rzucamy 2k6 widoczności co turę. Wojownicy rozstawiają się 6" od krawędzi stołu. Gracze mają tajne zadanie, losowane przed grą przez sędziego. Odpowiedni rzut kością daje następujący cel scenariusza:
1 zająć ćwiartki
2 zająć lasek
3 zabić wszystkich
4 zabić generała
5 zająć wzgórze
6 dowolnie wybrany scenariusz z powyższych (wybiera gracz)
3. Osaczeni
Jeden z graczy jest obrońca a drugi atakujacym.(ustalaja to miedzy soba kto jest kim, jesli nie moga dojsc do porozumienia to rzucaja koscia ten kto ma wiecej wybiera kim chce byc)
Rostawienie:
Obrońca wystawia sie 8" od środka stołu, a takujacy 20" od środka stołu.
Posiłki:
Obrońca na poczatku wystawia o 150pkt. mniej. Od 4 tury rzuca kościa na 4+ przychodzą posiłki z dowolnej krawedzi.
Cel gry:
-duże zwyciestwo jest wtedy gdy różnica pkt miedzy graczami w stratach jest większa niż 400pkt. wtedy zwycięzca otrzymuje 300mp.
-małe zwyciestwo jest wtedy gdy różnica pkt miedzy graczami w stratach jest mniejsza niż 400pkt. wtedy zwycięzca otrzymuje 200mp.
-remis jest wtedy gdy różnica pkt miedzy graczami w stratach jest mniejsza niż 200pkt. wtedy gracze otrzymują po 150mp.
4. Posłaniec
Jeden z graczy ma za zadanie przeprowadzic bezpiecznie posłańca królewskiego przez pole bitwy. Gracz z wyższym wynikiem na kości wybiera, kto ma przeprowadzić posłańca.
Rozstawienie jest 12" wzdłuż krawedzi.
Statystyki posłańca:
F4 S3 D5 A2 W2 C5 M1* W3 F1
Ekwipunek:
Broń reczna, ciezka zbroja
*- posłaniec nie może wykonywać bohaterskich czynów.
Warunki zwyciestwa:
-Duże zwyciestwo: dla jednego gracza gdy posłaniec zginie, a dla drugiego gdy go przeprowadzi
gracz otrzymuje 300mp.
- Remis: gdy posłaniec przeżyje ale nie dostanie sie na drugą krawedź gracze otrzymują po 150mp.
5. Zdobyć i utrzymać.
Zadaniem graczy jest mieć jak najwiecej figur na wzgórzu na koniec gry.
Rozstawienie 10" wzdłuż krawędzi.
Pkt. za scenarjusz:
- gdy obaj gracze maja tyle samo modeli na wzgórzu to otrzymujia po 150mp.
- jak jeden z graczy ma wiecej modeli to zwycięsca otrzymuje 200mp. a przegrany 100mp.
- gdy jeden z graczy ma dwa razy wiecej modeli to otrzymujie 300mp.
6. Wyzwanie w ciemnościach
Celem scenariusza jest zabicie jak największej ilości modeli przez dowolnie wybranego lidera w parze. Liderem może być tylko bohater.
Rozstawienie 10" od krawędzi
Zasada specjalna: Noc
Przy zmieniającym się świetle księżyca i różnym ukształtowaniu terenu, widoczność również ulega zmianie, dlatego przed rozpoczęciem tury każdy gracz rzuca za siebie dwiema kośćmi. Wynik 2K6 +4 będzie oznaczał ilość cali widoczności w tej turze dla danego gracza.
Warunki zwycięstwa
Jeżeli lider jednego gracza zabije 2x więcej figurek niż lider przeciwnika, zwycięzca dostaje 600pkt.
Jeżeli obaj liderzy zabiją tyle samo figurek, gracze dostają po 300pkt. Jeżeli lider gracza zabije więcej figurek niż lider drugiego gracza, ale mniej niż dwukrotną ilość ofiar przegranego lidera, to zwycięzca dostaje 450mp, a przegrany 150mp.
7. Riders of The Storm
Na polu bitwy znajdują się 4 skarby, które wcześniej rozmieszcza sędzia- po jednym na środek każdej ćwiartki stołu.
Rozstawienie w przeciwległych ćwiartkach w promieniu 10” od narożnika.
Skarbów strzegą duchy starożytnych wojowników, które ujawniają się gdy gracz podniesie jeden z nich z miejsca początkowego. W momencie podniesienia skarbu przez gracza, przeciwnik wystawia dwie figurki Rots w promieniu 3” od skarbu. Przeciwnik przejmuje nad nimi kontrolę i może (w swojej fazie ruchu) np. kazać zaszarżować na figurkę, która podniosła ten skarb. Jeśli figurka ta zostanie zabita, skarb pozostaje w miejscu gdzie „złodziejaszek” poległ.
Rots posiadają następujące statystyki:
F4 S3 D4 A1 W1 C3
ekwipunek: Elven blade, są modelami pieszymi na podstawkach 1”, ale poruszają się i walczą jak kawaleria- 10” ruchu, 2 ataki przy szarży etc. Gdy otrzymają ranę, giną natychmiast i już więcej nie biorą udziału w grze, w sensie- nie pojawiają się znowu przy kolejnym podniesieniu skarbu.
Aby znaleźć skarb trzeba do niego podejść i wykonać jeden rzut kością za każdą figurkę stykającą się z miejscem ukrycia. Wynik 5+ to udane odnalezienie skarbu, wynik 1-4 oznacza, że z szukaniem skarbu musimy poczekać do następnej tury. Na wykopanie skarbu/przejęcie go trzeba poświęcić cały swój ruch. Skarb można mieć jednynie jednostka piesza.
Skarby, oprócz sztandaru, są tak poręczne, że figurka je niosąca nie ma żadnych modyfikatorów na wygranie walki, nie musi rzucać ekwipunku itd. Skarby są potajemnie oznaczone, gracz, który go podniesie, nie jest zobowiązany poinformować swojego przeciwnika co odnalazł. Skarby można albo bezpiecznie wynieść poza planszę, albo używać ich w grze, co wiąże się z ryzykiem ich utracenia. Jeżeli wojownik posiadający skarb zginie w bezpośredniej walce, przeciwnik, który brał udział w walce, automatycznie przejmuje skarb.
Skarby:
1- Sztandar- może go dzierżyć jedynie szeregowa jednostka, która rzuca cały swój ekwipunek prócz broni ręcznej i zbroi. Jeżeli bohater przeciwnika zabije sztandarowego, nie przejmuje on chorągwi. Reszta zasad odnośnie sztandaru jest taka jak w podręczniku, łącznie z jego przejmowaniem po śmierci sztandarowego przez sojusznika.
2- Palantir- używać go może jedynie bohater. Tak długo jak jest on w jego posiadaniu, gracz na początku tury rzuca kością. Wynik 1-3: odbywa się normalny rzut na pierwszeństwo, 4-6: gracz decyduje komu to pierwszeństwo przypadnie.
3- Zbroja z Mithrilu- każda piesza figurka może jej używać. Jeżeli gracz zdecyduje się na jej użycie, figurka potrzebuje cały swój ruch na jej założenie. Figurkom, które posiadają już mithrilową zbroję (jak Frodo, gwardziści fontanny, Dain itd.) nic nie daje, pozostałym zwiększa obronę odpowiednio dla wojownika bez pancerza +3D, ze zbroją +2D, z ciężką zbroją +1D do max. wartości D10.
4- Magiczny Miecz- używać go może jedynie bohater, który podczas gry może zadeklarować trzy darmowe heroiczne czyny. Tylko jeden bohater może go użyć w taki sposób.
Celem scenariusza jest posiadanie jak największej ilości skarbów. Figurki, które wyniosły skarb poza planszę liczą się do Break Pointa.
Za przeniesienie/utrzymanie skarbu ze swojej ćwiartki nie dostaje się punktów, za skarby z sąsiednich ćwiartek stołu otrzymuje się po 150pkt., za skarb z ćwiartki przeciwnika otrzymuje się 300pkt.
[/b]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kirdan dnia Nie 10:35, 12 Sie 2007, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Czw 18:21, 27 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
"not enough mana"
ja jak przyjade i bedzie turniej to zrobie scenariusze...
no chyba ze ostatnie sie nie podobały...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Wto 13:10, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No Kirdi ten scenarjusz pole bitwy zbyt losowy tam sie liczy szczeście bardziej niz przy zwykłych bitwach. Jak dla mnie nie pasi. Ale pozostałe dwa sa ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antoś
Wieczny Wojownik
Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:43, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
FlorCHUK napisał: | No Kirdi ten scenarjusz pole bitwy zbyt losowy tam sie liczy szczeście bardziej niz przy zwykłych bitwach. Jak dla mnie nie pasi. Ale pozostałe dwa sa ok. |
flor a jak było na pga ? nie zalezalo tez od szczescia ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Wto 19:29, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Prawda jest taka że zawsze szczęście ma znaczenie ale antos weś wogule spujrz na ten scenarjusz i sam stwierdzisz że jest typowo przewage mozna zdobyć na dobrym losowaniu bonusów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Wto 20:38, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
To są tylko propozycje, można to zawsze zmienić ale zobacz Flor, raz na gre możesz zrobić coś takiego i nie jest powiedziane że przyniesie Ci to zwycięztwo- druga osoba też może rzucić kością więc szanse po drugiej stronie też są wyrównane, zresztą mozna sprawdzić to na turnieju i najwyżej jeśli będzie klapa to nie użyjemy nigdy czegoś takiego, co szkodzi spróbować? A jeśli chodzi o otwarty teren, to też trzeba się sprawdzić w takiej grze- bez kampowania w lesie, bez obrony górki, bez chowania się i podkradania, raz co innego.
Podawajcie też swoje propozycje to wkleje w mój post na górze i będzie na wierzchu.
A po bitwie morskiej można na jednym turnieju wprowadzić np. pierwszą bitwe morską a następne bitwy już normalnie na tych samych rozpiskach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Śro 12:22, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Hmm można spróbować.
Jak otajeje mi reka i zdejma gips to ja też jakieś scenary wymyśle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antoś
Wieczny Wojownik
Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:14, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Florek napisał: | Prawda jest taka że zawsze szczęście ma znaczenie ale antos weś wogule spujrz na ten scenarjusz i sam stwierdzisz że jest typowo przewage mozna zdobyć na dobrym losowaniu bonusów. |
powiem tak jak ja mialem przejac polowe a moj przeciwnik mial dojsc tylko do mojej polowy to troche dziwne co nie??
i dletego nie preferuje takich rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GandalfSzary
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Angaband, niedaleko Poznania
|
Wysłany: Pią 18:21, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
W związku z tym postem: http://www.lotrwielkopolska.fora.pl/viewtopic.php?t=122&start=380 (czyli moim ) piszę tutaj scenariusz.
Zagubieni we mgle
Ilość pkt: 2*200 (proponowane)
Długość bitwy: 1h
Strefa rozstawienia: 10”/25cm od krawędzi stołu
Start gry: Na początku gry każdy z graczy kula kostką. Wynik porównuje z tabelą podaną poniżej. Każdy z graczy dzieli armie na dwie równe części, z czego w każdej musi być jakiś bohater lub dowódca. 200 punktowe armie zostaja ustawione w przeciwległych rogach planszy.
Ilość oczek Cel gry gracza
1 Zająć dwa wzgórza
2 Wybić całą armie przeciwnika
3 Zająć wszystkie ćwiartki planszy
4 Zabić generała przeciwnika
5 Zająć ruiny
6 Wybierz jedno z powyższych
Zasady specjalne: - na polu bitwy panuje mgła, więc widoczność wynosi 16”/40cm
- Na początku każdej tury jeden z graczy kula kostką, jeśli wypadnie 1 mgła gęstnieje i widoczność spada do 12”/30cm Mgła utrzymuje się do początku następnej tury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Nie 13:21, 17 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
SyncNikon napisał: | kto był taki miły i usunął mojego posta z tego tematu? |
Zapewna jakiś moderator, który zobaczył, że Twój post nic do tematu nie wnosi a jest jedynie kontynuacją Twojej osobistej kłótni, którą karzesz nam wsyzstkim oglądać.
Gandalf, w sumie to nic nowego, po prostu przeróbka scenariusza który napisałem... wystarczyło dać propozycję jego zmiany a nie pisać niepotrzebnie wszystko od nowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SyncNikon
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 13:27, 17 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Kirdan napisał: | Zapewna jakiś moderator, który zobaczył, że Twój post nic do tematu nie wnosi a jest jedynie kontynuacją Twojej osobistej kłótni, którą karzesz nam wsyzstkim oglądać. |
sprostowałem tylko to co napisał antoś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edd
Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18:14, 17 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Co do scenariuszy "Zagubieni" i "Zagubieni we mgle" wydają mi się zbyt losowe szanse graczy na zwycięstwo są różne. Wszystko zależy od rzutu kostką i najcześciej faworyzuje to jednego z graczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Czw 14:43, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
RoTS ( czyli powrot do korzeni )
Na polu bitwy znajduja sie 4 skarby ktorych strzega rots w liczbie 2(jesli turniej par to 4) maja statyski serpena z elfen bladem z tym ze maja zasady wierzchowca ale sa modelami pierwszymi.
Aby znalesc skarb trzeba podejsc do skarbu i wyrzucic na kostce 5+( przy jednym skarbie mozna szukac raz na ture)
Kiedy ta czynnosc sie uda obok skarbu pojawiaja sie RoTS ,ktorymi kieruje przeciwnik i moze szarzowac tylko na figurke ktora ma skarb lub jesli jest to niemozliwe szarza w kierunku owej figurki( przeciwnik kieruje nimi w swojej fazie ruchu)
figurka ktora podniosła skarb traci cały ekwipunek poza zbroja i ma "-1 "we walce
jezeli uda sie zabic figurke niosacom skarb, trafia on na miejsce bazowe
celem scenariusza jest skolekcjonowanie wszyskich 4 skarbow
mozna albo je utrzymac albo wynies poza plansze(figurka porusza sie pełen ruch ze skarbem) ,ale w tedy figurka znika i nie uczestniczy w grze ale nie liczy sie do 50 %
ema
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Czw 15:07, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Troszku dziwaczny scenariusz i troche chaotycznie napisany... ale może być fajny. To co, dajemy go na turniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skrzypcio
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: Czw 17:27, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
moze byc
PS. wydaje mi sie ze na jakims turnieju byl juz podobny scenarjusz ale to tak na marginesie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Czw 17:46, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Skrzypcio napisał: | moze byc
PS. wydaje mi sie ze na jakims turnieju byl juz podobny scenarjusz ale to tak na marginesie |
bystry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Czw 19:07, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Był był ten scenar.
Nie wyśliliłeś sie crack.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crack
Nigga BOSS
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan The west side
|
Wysłany: Czw 23:13, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
FlorCHUK napisał: | Był był ten scenar.
Nie wyśliliłeś sie crack. |
a kirdi tak??
dobre sobie pozmieniał to i owo jesli tak ci chodzi zreszta nikt nie zmuszał cie do zrobienia go na turnieju...
uwazałem ze skoro wszystkim sie w tedy podobał i było przez ten scenar fun takie rzeczy raz co jakis czas mozna powtorzyc...
mniejsza o to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Pią 17:42, 22 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi mi o sam scenarjusz tylko o to że to juz kiedys bylo.
A w wcześniejszych postach pisałeś że masz wenne twórczą. Myslałem że bedzie cos nowego poprostu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Pią 17:48, 22 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
crack napisał: | dobre sobie pozmieniał to i owo jesli tak ci chodzi zreszta nikt nie zmuszał cie do zrobienia go na turnieju... |
Nic nie zmuszałem tylko proponowałem, napisałem go i tyle, jak się jakiś nie podoba to nie musimy w niego grać, nie widze problemu
A że troche pozmieniany, no akurat nie miałem innych pomysłów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GymlyTheDwarf
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna
|
Wysłany: Pią 18:21, 22 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Rozproszenie
Przed startem: Gracze dzielą swoje armie na 12 części, z czego jedna to główny heros + do 50p. towarzyszy, druga to dugi bohater + do 30p. towarzyszy, ewentualni pozostali bohaterowie są członkami innych grup. Pozostałe 10 grup powinno być w miarę równe liczebnie.
Strefa rozstawienia: cała plansza, z zastrzeżeniem, że jedna grupa musi być oddalona od drugiej o minimum 6", a od najbliższej grupy wroga o 7". Gracze rozstawiają swoje grupy na przemian. O tym, kto wystawia pierwszą grupę decyduje rzut kością (kto wyrzuci więcej, ten decyduje). To, która krawędź jest startową dla danego gracza przeciwnicy ustalają przed rozstawieniem wojsk.
Cele: Przebić się na drugą stronę, nie ponosząc znacznych strat (50%): 50p.
Ubić wrogiego generała (psychiczne zwycięstwo nad wrogiem): 50p.
Utrzymanie przy życiu własnego generała: 50p.
Powstrzymanie wroga przed przebiciem się na drugą stronę: 50p.
^To jeden ze scenariuszy leszczyńskich, co prawda przygotowany pod jeden specyficzny turniej, ale po drobnych poprawkach się nada na zwykłe turnieje.
Ze wszystkich trzech scenarów z Leszna ten wypadł najlepiej i najbardziej się przyjął. Myślę, że nie zaszkodzi go wypróbować na większej liczbie graczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Theo
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bardzo blisko Poznania
|
Wysłany: Pią 18:34, 22 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
no racja scenar jak dla mnie całkiem ciekawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Nie 10:38, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dodałem klika sprawdzonych scenariuszów na pierwszej stronie, powiedzcie czy jakiś brakuje albo co by jeszcze w nich zmienić; generalnie uważam że z ostatniego turnieju scenary były świetne i moglibyśmy jeszcze kiedyś na nich zagrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Florek
PDG CUBE
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cube CP
|
Wysłany: Nie 13:25, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Hej ludzie scenarjusze zaczynaja sie nudzić, ja już chyba sie zużyłem do wymyślania scenarjuszy (grywalnych) wiec może wy macie jakies ciekawe pomysły? jak tak to piszcie.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kirdan
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szare Nabrzeża
|
Wysłany: Nie 14:59, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zawsze to można zerżnąć żywcem z LoME i grać na zasadach LO. A jak Wam się podobały scenariusze które były teraz na turnieju? Piszcie czy chcielibyście częściej na takie grać, czy może coś w nich zmienić itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|